Praca.pl Praca
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta opolskie

Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta opolskie

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 12

  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

    T-Mobile Polska S.A.   opolskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  rekrutacja online
    18 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Contact Center Representative I with Italian

    Aon   opolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  •  
  • Contact Center Representative I with Spanish

    Aon   opolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Contact Center Representative I with German

    Aon   opolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

    T-Mobile Polska S.A.   opolskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  rekrutacja online
    18 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 dni
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 dni
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   opolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Opole    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   opolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    15 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Aswering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality.