Najnowsze oferty pracy

  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny (Zakład Patomorfologii)

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej, zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Ewidencjonowanie wyników badań.
  • Sekretarka/ Sekretarz w biurze zarządu

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    Ursyn Car   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu; obsługa kasy...
  • Asystent / Asystentka Zarządu Grupy Konkret

    Konkret Real Estate Sp. z o.o. Sp. kom.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

    METIB   Wrocław, Grota-Roweckiego 203    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
  • Asystent / Asystentka Członka Zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Toyota Boshoku Legnica Sp. z o.o.   Legnica, ul. Jaworzyńska 291 A    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
  • Pracownik Administracyjno -Biurowy

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
  • Specjalista ds. Administracyjno - Biurowych

    EMERALD Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Bieżąca obsługa biura: odbieranie korespondencji mailowej i telefonów; Współpraca z dostawcami i realizacja zakupów na potrzeby firmy; Rejestracja faktur zakupowych w obiegu elektronicznym; Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich; Współpraca z działami księgowości oraz sprzedaży;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Sekretarka Kraków
Sekretarka – referent ds. osobowych

Sekretarka – referent ds. osobowych

PRU MEGA-REM Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
1413 dni temu

Przedsiębiorstwo Remontowo Usługowe MEGA – REM Sp. z o.o. – firma świadcząca usługi

remontowe oraz modernizacyjne dla przemysłu energetycznego poszukuje pracownika na

stanowisko:

Sekretarka – referent ds. osobowych
Miejsce pracy: Kraków


Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Obsługa administracyjna Sekretariatu Prezesa Zarządu (m.in. odbieranie telefonów, maili, prowadzenie dziennika podawczego, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie)
  • Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd, estetykę i porządek w biurze
  • Zamawianie i dystrybucja materiałów biurowych
  • Obsługa kadrowa pracowników (m.in. prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji pracowniczej, wystawianie delegacji, tworzenie list obecności, wykazów, zestawień)
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. GUS, ZUS)

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie
  • Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office 
  • Znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
  • Mile widziana znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego Comarch ERP Optima oraz programu PŁATNIK
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność, komunikatywność

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Przyjazną atmosferę pracy
Zgodnie z  art.  13  ust.  1  i  2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego  i  Rady  (UE) 2016/679  z  27.04.2016  r.  w  sprawie ochrony osób fizycznych w  związku z  przetwarzaniem danych osobowych i  w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, niniejszym informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PRU MEGA-REM Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (ul. Ciepłownicza 1, 31-587 Kraków) telefon 12 644-51-19

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego procesu rekrutacyjnego.

3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji i w terminie 3 miesięcy po jej zakończeniu.

4) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

5) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

6) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.

7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

 

Poznaj

PRU MEGA-REM Sp. z o.o.

Nasze przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność w październiku 1992 r. w wyniku restrukturyzacji Elektrociepłowni "KRAKÓW" S.A. i ma formę spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Nasza siedziba znajduje się w Krakowie, gdzie zlokalizowane są biura, hala warsztatowa i zaplecze magazynowo - socjalne.
Wykonujemy głównie prace dla przemysłu energetycznego i ciepłownictwa:
Remonty i modernizacje kotłów parowych i wodnych, turbin parowych, armatury, rurociągów, młynów węglowych, wentylatorów, generatorów, wymienników, podgrzewaczy, pomp, suwnic, dźwignic, rozdzielnic, kabli, instalacji oświetleniowych, silników elektrycznych, urządzeń teletechnicznych, wózków akumulatorowych i AKPiA. Wykonujemy sieci ciepłownicze preizolowane, przepompownie, wymienniki, kotłownie gazowe, inst. uzdatniania wody, inst. solarne do odbioru energii cieplnej z promieniowania słonecznego. Oferujemy kompleksowe wykonawstwo obiektów przemysłowych "pod klucz" Prowadzimy serwis urządzeń klimatyzacji i wentylacji, wymienników, przepompowni, urz. dźwignicowych.
Od lipca 1999 r. posiadamy wdrożony, certyfikowany i utrzymywany system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001, obejmujący całą działalność naszego przedsiębiorstwa. W roku 2013 wdrożyliśmy zintegrowany system zarządzania jakością, bezpieczeństwem i higieną pracy zgodny z normami: PN‑EN ISO 9001, PN‑N‑18001 oraz, w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodny z normą BS OHSAS 18001.
Nasza firma od maja 1998 r. posiada certyfikowane Laboratorium Spawalnicze II stopnia z uprawnieniami L‑II/147/12 nadanymi przez Urząd Dozoru Technicznego wykonujące badania nieniszczące złączy spawanych.
Jesteśmy oficjalnym przedstawicielem na Polskę holenderskiego producenta kompaktowych zasilaczy do odbiorników ruchomych - firmy AKAPP‑STEMMANN

Podobne oferty

  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny (Zakład Patomorfologii)

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej, zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Ewidencjonowanie wyników badań.
  • Sekretarka/ Sekretarz w biurze zarządu

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    Ursyn Car   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu; obsługa kasy...
  • Asystent / Asystentka Zarządu Grupy Konkret

    Konkret Real Estate Sp. z o.o. Sp. kom.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

    METIB   Wrocław, Grota-Roweckiego 203    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
  • Asystent / Asystentka Członka Zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Toyota Boshoku Legnica Sp. z o.o.   Legnica, ul. Jaworzyńska 291 A    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
  • Pracownik Administracyjno -Biurowy

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
  • Specjalista ds. Administracyjno - Biurowych

    EMERALD Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Bieżąca obsługa biura: odbieranie korespondencji mailowej i telefonów; Współpraca z dostawcami i realizacja zakupów na potrzeby firmy; Rejestracja faktur zakupowych w obiegu elektronicznym; Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich; Współpraca z działami księgowości oraz sprzedaży;