Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem, dzięki czemu realizujemy ambitne cele i wizję wspólnego sukcesu!
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.
Senior eCommerce Operations Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
- koordynować obszar Request For Change z zakresu operacji, uwzględniając analitykę biznesową dla procesów,
- prowadzić prace projektowa przy wdrożeniach i stabilizacji nowych rynków,
- koordynować procesy weryfikacyjne kosztowe za usługi operacyjne (koszty SMS / Change Requests etc.),
- monitorować odchylenia realizacji zamówień w kanałach sprzedażowych,
- współpracować z IT w ramach rozwoju systemów IT Omnichannel,
- optymalizować bieżącą ścieżkę koszyk - płatność - dostawa,
- wspierać dział w pozostałych obszarach operacyjnych.
Szukamy osób, które:
- posiadają doświadczenie w procesach technologicznych (platformy eCommerce etc.) oraz w procesach eCommerce oraz Omnichannel,
- w poprzednich rolach były odpowiedzialne za rozliczanie dostawców za efekty pracy,
- posiadają doświadczenie w pracy projektowej,
- znają systemy do obsługi przepływów pracy typu JIRA, a także systemy klasy eCommerce / ERP / WMS,
- posiadają wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: eCommerce, zarządzanie, zarządzanie, ekonomia,
- dobrze czują się w pracy w środowisku ciągłej zmiany,
- organizują pracę własną na bardzo wysokim poziomie przy zachowaniu samodyscypliny,
- bardzo dobrze znają pakiet Microsoft Office (Excel, Outlook, Sharepoint, Project),
- są komunikatywne, rzetelne i nastawione na rozwój oraz łatwo budują relacje.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
Co będziesz robić:
- koordynować obszar Request For Change z zakresu operacji, uwzględniając analitykę biznesową dla procesów,
- prowadzić prace projektowa przy wdrożeniach i stabilizacji nowych rynków,
- koordynować procesy weryfikacyjne kosztowe za usługi operacyjne (koszty SMS / Change Requests etc.),
- monitorować odchylenia realizacji zamówień w kanałach sprzedażowych,
- współpracować z IT w ramach rozwoju systemów IT Omnichannel,
- optymalizować bieżącą ścieżkę koszyk - płatność - dostawa,
- wspierać dział w pozostałych obszarach operacyjnych.
Szukamy osób, które:
- posiadają doświadczenie w procesach technologicznych (platformy eCommerce etc.) oraz w procesach eCommerce oraz Omnichannel,
- w poprzednich rolach były odpowiedzialne za rozliczanie dostawców za efekty pracy,
- posiadają doświadczenie w pracy projektowej,
- znają systemy do obsługi przepływów pracy typu JIRA, a także systemy klasy eCommerce / ERP / WMS,
- posiadają wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: eCommerce, zarządzanie, zarządzanie, ekonomia,
- dobrze czują się w pracy w środowisku ciągłej zmiany,
- organizują pracę własną na bardzo wysokim poziomie przy zachowaniu samodyscypliny,
- bardzo dobrze znają pakiet Microsoft Office (Excel, Outlook, Sharepoint, Project),
- są komunikatywne, rzetelne i nastawione na rozwój oraz łatwo budują relacje.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy