Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. administracji

FBSERWIS SA

Bielany Wrocławskie, Wrocław

94 dni temu

FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A. i Budimex S.A. w 2012 roku.

Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:

  • Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
  • Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
  • Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
  • Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.

Do jednej z naszych spółek FBSerwis Wrocław poszukujemy kandydatek i kandydatów na czas zastępstwa na stanowisko:

Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, Wrocław

Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy ?

  • Obsługa administracyjna dla kontraktów we Wrocławiu i okolicach.
  • Pomoc dla sekretariatu w zakresie obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wprowadzania danych do systemu firmowego.
  • Przygotowywanie i wysyłka pism i korespondencji firmowej związanej z prowadzoną działalnością.
  • Prowadzenie ewidencji kosztów oraz tworzenie rezerw kosztowych w progami Excel.
  • Wsparcie przełożonego i kadry kierowniczej w rozliczeniach związanych z czasem pracy.
  • Tworzenie rezerw kosztowych.

Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Bardzo dobra obsługa komputera, programów MS Office, a zwłaszcza Excela (warunek konieczny)
  • Podstawowa wiedza z zakresu finansów firmy.
  • Komunikatywność, nastawienie na współpracę, łatwość w uczeniu się nowej wiedzy i umiejętności.
  • Dokładność w wykonywaniu swoich obowiązków.

Co możemy zaoferować ?

  • Umowa o pracę, pełny etat.
  • Umowa na okres zastępstwa za nieobecną osobę - około 1,5 roku.
  • Możliwość rozwoju i nabywania nowych kompetencji w międzynarodowej, rozwijającej się organizacji.
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych