Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Administracji

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

Gdańsk

21 dni temu

Gdański Uniwersytet Medyczny

poszukuje doświadczonego specjalisty na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Gdańsk
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • wsparcie przy działaniach optymalizujących procesy w dziale,
  • obsługa zamówień Działu Gospodarczego Uniwersytetu, w tym: wprowadzanie danych do systemów (m.in. zamówień) oraz tworzenie baz danych i bazy wiedzy dla zespołu,
  • opisywanie faktur i innych dokumentów związanych z zamówieniami działu,
  • rozliczanie kosztów GUMed za: zużycie mediów (m.in. kontrolowanie stanów liczników), usługi zewnętrzne (m.in. wycinka drzew, mycie okien, usługi porządkowe, usługi ochroniarskie),
  • koordynowanie prawidłowości działań wynikających z umów dzierżawy lokali GUMed dla użytkowników zewnętrznych,
  • wsparcie podczas organizacji uroczystości uczelnianych.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomiczne i techniczne),
  • zaawansowanych umiejętności w obsłudze pakietu MS Office, szczególnie programu excel w tworzeniu formuł, tabel i tabeli przestawnych,
  • doświadczenia związanego z planowaniem i rozliczaniem zamówień,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie minimum A2,
  • umiejętności interpretacji aktów prawnych w zakresie zarządzania nieruchomościami, Prawa Pracy i ich praktycznego i prawidłowego zastosowania w codziennej pracy będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
  • możliwość zdobywania doświadczeń w ramach całego Działu Gospodarczego GUMed (Sekcja Rozliczania, Sekcja ds. Transportu, Administratorzy Nieruchomości),
  • zaplanowaną ścieżkę rozwoju zawodowego,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów optymalizujących prace działu,
  • umowę o pracę,
  • benefity dla rodziców,
  • atrakcje kulturalne i sportowe,
  • wczasy pod gruszą.

Poznaj

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych