Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. badań satysfakcji

Bank Pekao SA
Warszawa
praca stacjonarna
1921 dni temu
Specjalista ds. badań satysfakcji

Departament Jakości

Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/604/2018
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.

Zadania:

  • Projektowanie, organizacja i nadzór nad zbieraniem informacji zwrotnej klientów (satysfakcja i doświadczenie klientów w różnych punktach styku) - badania ilościowe  i jakościowe
  • Badanie poziomu jakości obsługi w kanałach interakcji z klientami oraz podejmowanie działań mających na celu poprawę jakości (badania tajemniczego klienta)
  • Przygotowanie analiz diagnozujących wszystkie punkty interakcji z klientem
  • Integracja i analiza danych badawczych, w tym praca z bazami danych oraz analizy statystyczne
  • Opracowywanie wniosków oraz rekomendacji w zakresie satysfakcji i doświadczenia klientów
  • Komunikowanie wyników analiz menedżerom  i pracownikom
  • Wsparcie menedżerów i pracowników w pracy nad ulepszeniami mającymi na celu budowaniu satysfakcji i pozytywnych doświadczeń klientów
  • Opracowywanie szkoleń i warsztatów dla pracowników z zakresu satysfakcji i doświadczenia klientów

Korzyści:

  • Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, zarządzanie, socjologia, matematyka, statystyka, badania marketingowe
  • Umiejętności analityczne (metody ilościowe, praca z arkuszem kalkulacyjnym, bazą danych, pakietem statystycznym)
  • Min. 3-lata doświadczenie w prowadzeniu badań ilościowych (badania satysfakcji, NPS) i badań tajemniczego klienta oraz wiedza  z obszarów: customer experience management, badania satysfakcji klientów, badania marketingowe, project management
  • Mile widziane umiejętności szkoleniowe, trenerskie oraz w zakresie wystąpień publicznych
  • Doświadczenie w obszarze budowania doświadczenia klienta

* Jednocześnie informujemy, iż rozpatrywane będą jedynie aplikacje zawierające poniższą klauzulę o ochronie danych osobowych:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym."

Może Pani/Pan wycofać zgodę w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: rekrutacja@pekao.com.pl w tytule maila wpisując "wycofanie zgody". Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody

Administratorem danych jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 53/57 (dalej również jako "Bank").

Jeśli chce Pani/Pan wziąć udział w procesach rekrutacyjnych innych niż powyższy, prosimy o dopisanie dodatkowych klauzul. Klauzule te oraz szczegółowe informacje o Banku PEKAO S.A dotyczące przetwarzania danych znajdą Państwo pod linkiem:

https://www.pekao.com.pl/kariera/Oferty/#tab1