Infolinia Pekao uważana jest za jedną z najlepszych w Polsce. Według grudniowego rankingu ARC Rynek i Opinia nasi konsultanci najszybciej odbierają telefony i udzielają pomocy klientom. W nowym roku bank chce jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów w ramach pracy innowacyjnego Pekao Direct. U nas każdy klient uzyska fachowe wsparcie na początkowym etapie relacji z bankiem, otrzyma odpowiedzi na wszelkie pytania oraz wsparcie w procesie zakupowym. Stajemy się jeszcze bardziej cyfrowi i innowacyjni. Pekao Direct stawia na dostarczenie swoim klientom najlepszych wielokanałowych doświadczeń, sukcesywnie rozwijając cyfrowe kanały komunikacji, a przez to ułatwiając codzienne bankowanie. Wśród nas brakuje tylko Ciebie!
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników
- Obsługa umów cywilnoprawnych
- Aktualizacja danych pracowniczych w wymaganych bazach danych
- Ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników
- Administrowanie benefitami pracowniczymi
- Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 2 lata
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- Praktyczna umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS (znajomość programu Płatnik), US, PFRON
- Samodzielność, rzetelność oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność, odporność na stres
- Umiejętność pracy w zespole
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie
- Wynagrodzenie odpowiadające zaangażowaniu w wykonywaniu obowiązków służbowych
- Pakiet benefitów ( m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego oraz zdobycie cennego doświadczenia
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.