Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Pinko, Versace, Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Lacoste i inne. Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie strategii komunikacji (promocji oraz prowadzenie komunikacji marek dostępnych w naszym portfolio);
- Współpraca przy tworzeniu koncepcji kreatywnych oraz strategii komunikacyjnych, brandowych (dotyczących poszczególnych kategorii lub marek);
- Dostarczanie innowacyjnych rozwiązań poprzez proponowanie nowych sposobów dotarcia do klienta;
- Kreowanie wizerunku firmy;
- Analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję;
- Bieżąca współpraca z podwykonawcami, drukarniami, dostawcami oraz partnerami biznesowymi w celu realizacji strategii marketingowej;
- Zarządzanie stroną internetową;
- Realizacja akcji promocyjnych i organizacja eventów.
Wymagania:
- Znajomość branży modowej;
- Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe (preferowane: marketing, zarządzanie, dziennikarstwo);
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Imprezy integracyjne;
- Bogaty pakiet socjalny m. in. Karta MultiSport, opieka medyczna;
- Atrakcyjne rabaty pracownicze na nasze kolekcje;
- Możliwość pracy z najlepszymi markami modowymi;
- Dla najlepszych możliwość dalszego rozwoju w ramach struktur Gomez.