Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Pracownik help desk Łódź
Specjalista ds. Monitorowania Usług IT

Specjalista ds. Monitorowania Usług IT

Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
1309 dni temu
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. Monitorowania Usług IT
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie incydentami dotyczącymi środowiska IT z uwzględnieniem priorytetyzacji
  • Monitorowanie procesów w oparciu o ustalone procedury i szybkie reagowanie w sytuacji awaryjnej, celem ograniczenia szkodliwych skutków zaistniałego incydentu
  • Monitorowanie i raportowanie obsługi incydentów
  • Współpraca z dostawcami oraz 2 i 3 linią wsparcia w celu zapewnienia terminowego zarządzania incydentami i spełnienia warunków umowy
  • Wsparcie w identyfikacja możliwości optymalizacji i automatyzacji zarządzania konkretnymi incydentami
  • Wsparcie w identyfikacji potrzeb rozwoju wykorzystywanych narzędzi i procedur IT
  • Sporządzanie i przekazywanie raportów zmianowych
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w zakresie zarządzania incydentami
  • Znajomość technologii Windows Server i pakietu Microsoft Office
  • Podstawowa znajomość elementów środowiska IT
  • Opanowanie w sytuacji awaryjnej podczas gromadzenia informacji o incydencie
  • Samodzielność w rozwiązywaniu incydentów
  • Komunikatywność na poziomie przykazywania statusu incydentów
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
Dodatkowym atutem będzie:
  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Znajomość narzędzi do monitorowania środowiska IT
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze Zarządzania Incydentami
  • Praktyczna wiedza informatyczna w obszarze IT z zakresu sieci, serwerów i baz danych,
  • Certyfikat ITIL v3 lub v4
Zatrudnionym osobom oferujemy:
  • Pracę dla lidera w swojej branży i zaufanej marki wielu Polaków
  • Rozwój kompetencji i satysfakcję z codziennej pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Bogaty pakiet socjalny
  • Możliwość dopasowania grafiku do zajęć na uczelni
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej po zdobyciu doświadczenia
PEŁNA KLAUZULA INFROMACYJNA

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ROSSMANN SUPERMARKETY DROGERYJNE POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Łodzi (91-222), przy ul. Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 109, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 48967, numer NIP: 7270019183, REGON: 470755007, o kapitale zakładowym w wysokości 26 442 891,61 zł, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi w XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

W jaki sposób może Pani/Pan skontaktować się z Administratorem?
- listownie: Rossmann SDP Sp. z o.o., ul. Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 109, 91-222 Łódź,
- korzystając z formularza zgłoszeniowego na stronie https://www.rossmann.pl/kontakt/;
- kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych RODO@rossmann.com.pl

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.

Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, na wskazane w ogłoszeniu stanowisko.

Czy podanie przez Panią/Pana danych jest obowiązkowe? Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie niewykraczającym poza art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nie podanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury w realizowanym naborze. Podanie przez Panią/Pana innych danych, niewymaganych przez Administratora jest dobrowolne.

Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych zbieranych w ramach prowadzonego procesu rekrutacyjnego jest Art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) tj. niezbędność ich przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego wskazanego w art. 221 § 1 pkt. 1-3 Kodeksu pracy jak i przetwarzania danych do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem w związku z art. 221 § 1 pkt.4-6 Kodeksu pracy tj. art. Art. 6 ust. lit. b RODO.

W przypadku, gdy została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych lub w przypadku podania danych wykraczających poza zakres wskazany w art. 221 Kodeksu Pracy, dane przetwarzamy w oparciu o wyrażoną zgodę tj. Art. 6 ust 1 lit. a RODO.

Dane niezbędne do identyfikacji zgłoszeń przesłanych w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jak i do przeprowadzenia wideokonferencji przetwarzamy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych tj. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegającego na korzystaniu z aplikacji ułatwiającej zarządzanie procesami rekrutacyjnymi oraz na zapewnieniu pracownikom i osobom aplikującym bezpiecznych i higienicznych warunków podczas spotkania. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest również przetwarzanie informacji uzyskanych na podstawie postawionych pytań rekrutacyjnych, związanych ze stanowiskiem, na które Pani/Pan aplikuje, w tym w szczególności dotyczących m.in. gotowości pracy w systemie zmianowym, oczekiwań finansowych W przypadku, gdy na aplikowane stanowisko niezbędne jest dołączenie oświadczenia stanowiącego o stanie zdrowia, przekazane dane zbieramy na podstawie niezbędności ich przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego w dziedzinie prawa pracy, tj. Art. 9 ust 2 lit. b RODO

W przypadku podania danych należących do szczególnej kategorii wymienionych w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą przetwarzania jest wyrażona zgodnie tj. Art. 9 ust 2 lit. a RODO.

W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.

Administrator przekazuje Pani/Pana dane następującym kategoriom odbiorców: Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz i zlecenie Rossman SDP Sp. z o.o. oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, wykonującym zadania publiczne. W szczególności dane udostępniane są podmiotom będącym dostawcami usług i technologii, podmiotom będącym dostawcami testów i narzędzi stosowanych do weryfikacji umiejętności praktycznego wykorzystania deklarowanych kwalifikacji, oraz oprogramowania niezbędnego do przeprowadzenia elektronicznej rekrutacji tj.
eRecruitment Solutions sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Enxoo sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie
Talent Bridge z siedzibą w Warszawie
HR Systems z siedzibą w Poznaniu

Rossmann SDP Sp. z o.o. nie planuje przekazywać Pani/Pana danych osobowych odbiorcom spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, czyli do państw trzecich.

Okres przechowywania danych osobowych zależy od celu, w jakim dane są przetwarzane. Dane osobowe zgromadzone w danym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji, jednakże nie dłużej niż 6 miesięcy liczone od daty ważności ogłoszenia o pracę wskazanej w opublikowanej ofercie.

W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody, jednakże nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy liczone od dnia przesłania CV.

Dane, które przetwarzamy w ramach realizacji prawnie usprawiedliwionego interesu, przetwarzać będziemy dopóki trwa ten interes lub do czasu złożenia sprzeciwu wobec takie przetwarzania z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.

W zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...