Opis projektu, do którego rekrutujemy:
Falest Investments S.A. to multidyscyplinarny zespół o startupowej kulturze
pracy realizujący innowacyjny projekt prowadzony w ramach Grupy
mBanku dotykający obszarów e-commerce, płatności oraz finansowania.
Bazujemy na najnowszych trendach z obszarów budowy produktu
i propozycji wartości, jesteśmy radykalni w klientocentrycznym sposobie
pracy, kierujemy się analitycznym podejściem do zachowań klienta.
Naszym celem jest tworzenie doskonałych doświadczeń zakupowych
w cyfrowym handlu.
Specjalista ds. obsługi administracyjno-prawnej / ds. wsparcia Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SPE/113/0618
Zakres odpowiedzialności Specjalisty będzie wyglądał następująco:
- Współpraca z Zarządem w realizacji codziennych obowiązków, w tym wsparcie w przygotowaniu dokumentacji posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej
- Udział w projektach wyznaczonych przez Zarząd, obejmujących m.in. obszary rozwoju biznesu, marketingu i administracyjno-prawny
- Wsparcie Członków Zarządu przy opracowywaniu raportów i prezentacji
- Koordynacja współpracy z kancelariami prawnymi
- Codzienna współpraca z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi Spółki
Masz to coś?
- Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (zadania administracyjne, praca z dokumentami, stanowiska wsparciowe)
- Znasz aplikacje pakietu Office: Word, Excel, Power Point, Outlook
- Komunikujesz się swobodnie w j. angielskim
- Jesteś samodzielny, cechuje Cię dobra organizacja pracy oraz wiesz, jak ustalać priorytety zadań
- Pracujesz z zaangażowaniem oraz dokładnością
- Masz Asa w rękawie na każdy ASAP
- Posiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz lubisz pracę z ludźmi
Nasza propozycja:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Samodzielne stanowisko, z odpowiedzialnym zakresem obowiązków dające satysfakcję zawodową oraz osobistą
- Inspirującą atmosferę pracy, z pozytywną energią każdego dnia