Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    19 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    19 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. Obsługi Klienta Mazowieckie
Specjalista ds. obsługi Klienta – branża motoryzacyjna

Specjalista ds. obsługi Klienta – branża motoryzacyjna

Gi Group Sp z o.o.
mazowieckie, Warszawa – Mokotów
praca stacjonarna
1962 dni temu

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.

 

Obecnie dla naszego Klienta – lidera w branży jubilerskiej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta – branża motoryzacyjna
Miejsce pracy: Warszawa – Mokotów
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
  • bardzo atrakcyjne warunki finansowe
  • pracę w zgranym zespole, który zarazi Cię swoją pasją
  • bardzo dobrą lokalizację miejsca pracy
  • możliwość korzystania z benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • Możliwość rozwoju, doskonałą atmosferę pracy i mnóstwo ciekawych wyzwań
Zakres obowiązków:
  • obsługa zapytań telefonicznych i mailowych Dealerów, dotyczących m.in. dostępności części ich wyceny i doboru, a także doboru akcesoriów
  • współpraca z zagranicznymi centrami logistycznymi w związku z bieżącą działalnością operacyjną
  • wsparcie dealera i współpracowników w zapytaniach dotyczących procesu zarządzania zamówieniami, fakturowania lub dostawy
  • wstępna analiza zapytań/zgłaszanych problemów i kierowanie ich do właściwego działu w celu zapewnienia skutecznych i szybkich rozwiązań
  • utrzymywanie stałego kontaktu i aktywne wspieranie sieć dealerów i zespołu ds. Handlowych w razie pytań związanych z obsługą części zamiennych
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
  • wykształcenie wyższe techniczne
  • wiedza techniczna i znajomość branży motoryzacyjnej szczególnie obszaru części zamiennych/posprzedaży/gwarancji będzie dużym atutem
  • umiejętność budowania relacji z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym)
  • dobra organizacja pracy i zaangażowanie
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez GI Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Sobieskiego 11 40-082 Katowice, KRS 0000152084:
  • Dla celów obecnego procesu rekrutacji, w tym na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom. TAK/NIE
  • W przyszłości na potrzeby dalszych procesów rekrutacyjnych, w tym na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom. TAK/NIE
  • W celu kierowania do mnie informacji o charakterze marketingowym. TAK/NIE
  • Dla celów marketingu bezpośredniego, w tym do wykorzystania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących. TAK/NIE

Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych przez GI Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Sobieskiego 11, 40-082 Katowice, KRS 0000152084 spółkom powiązanym z GI Group sp. z o.o., tj. Wyser sp. z o.o., Qibit sp. z o.o., Generale Industrielle Polska sp. z o.o.
  • W celu realizacji procesu rekrutacji, w tym na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom. TAK/NIE
  • W przyszłości na potrzeby dalszych postępowań rekrutacyjnych, w tym na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom. TAK/NIE
  • W celach marketingowych tych podmiotów. TAK/NIE
Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługujących mi prawach wynikających z przetwarzania moich danych osobowych przez GI Group Sp. z o.o.

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-rekrutacja/

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-marketing/

 

Podobne oferty

  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    19 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    19 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...