Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Obecnie dla naszego Klienta – lidera w branży jubilerskiej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta – branża motoryzacyjna
Miejsce pracy: Warszawa – Mokotów
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- bardzo atrakcyjne warunki finansowe
- pracę w zgranym zespole, który zarazi Cię swoją pasją
- bardzo dobrą lokalizację miejsca pracy
- możliwość korzystania z benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
- Możliwość rozwoju, doskonałą atmosferę pracy i mnóstwo ciekawych wyzwań
Zakres obowiązków:
- obsługa zapytań telefonicznych i mailowych Dealerów, dotyczących m.in. dostępności części ich wyceny i doboru, a także doboru akcesoriów
- współpraca z zagranicznymi centrami logistycznymi w związku z bieżącą działalnością operacyjną
- wsparcie dealera i współpracowników w zapytaniach dotyczących procesu zarządzania zamówieniami, fakturowania lub dostawy
- wstępna analiza zapytań/zgłaszanych problemów i kierowanie ich do właściwego działu w celu zapewnienia skutecznych i szybkich rozwiązań
- utrzymywanie stałego kontaktu i aktywne wspieranie sieć dealerów i zespołu ds. Handlowych w razie pytań związanych z obsługą części zamiennych
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- wykształcenie wyższe techniczne
- wiedza techniczna i znajomość branży motoryzacyjnej szczególnie obszaru części zamiennych/posprzedaży/gwarancji będzie dużym atutem
- umiejętność budowania relacji z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym)
- dobra organizacja pracy i zaangażowanie
- umiejętność pracy pod presją czasu