Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dealer)
Miejsce pracy: Kraków
Główne zadania:
- rozwój i utrzymywanie relacji biznesowych w ramach obsługiwanego portfela klientów
- obsługa i zawieranie transakcji z zakresu rynków finansowych
- aktywne monitorowanie portfela pod kątem aktywności i dochodowości
- stała analiza potencjału i wsparcie sprzedaży w pionie korporacyjnym
- aktywne działania marketingowe i kompleksowa współpraca z różnymi działami banku
Oczekiwania:
- doświadczenie w telefonicznej sprzedaży produktów bankowych
- znajomość pakietu MS Office
- swobodna komunikacja w języku angielskim
- mile widziane doświadczenie we współpracy z klientem w zakresie sprzedaży instrumentów finansowych
- umiejętne nawiązywanie kontaktu z innymi i chęć pracy w zespole
- otwartość na potrzeby klienta i dbanie o najwyższą jakość obsługi
- prowadzenia bądź gotowość do założenia własnej działalności gospodarczej
Oferujemy
- współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą
- możliwości rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- szkolenia produktowe oraz sprzedażowe
- przyjazną atmosferę pracy z poszanowaniem idei work-life balance
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera