Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Ze względu na rozwój rynku poszukujemy osób płynnie posługujących się językiem bułgarskim, węgierskim lub rumuńskim na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi klienta
Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za wsparcie klientów, którzy kupili domenę, co przenieść domenę lub chce kupić inne produkty w celu wsparcia swojej działalności online.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka bułgarskiego,rumuńskiego lub węgierskiego
- Umiejętność obsługi komputera
- Dodatkowym atutem będzie zainteresowanie usługami internetowymi, zwłaszcza tworzeniem i administrowaniem stronami internetowymi
- Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku na dwie zmiany między 8:00 a 19:00
- ·Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- ·Umiejętność pracy zespołowej
- Zorientowanie na klienta
- Doświadczenie w obsłudze klienta jest zaletą
W zamian oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
- Przyjazna atmosfera pracy
- Profesjonalny trening
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.