Relayr jest międzynarodową, szybko rozwijającą się firmą działającą w obszarze Internetu Rzeczy (IoT), która dostarcza oprogramowanie wspierające cyfrową rewolucję przemysłu. Proximetry Poland Sp. z o.o. jako badawczo-rozwojowy oddział relayr odpowiada za rozwój platformy IoT klasy enterprise, która bazuje na nowoczesnych technologiach i używana jest przez klientów na całym świecie.
Do naszego nowego zespołu pierwszej linii wsparcia poszukujemy osób, które będą świadczyć wsparcie klientom w zakresie obsługi platformy loT.
Dowiedz się więcej i dołącz do nas!
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Osoba pracująca na niniejszym stanowisku będzie realizować zadania pierwszej linii wsparcia technicznego dla systemu informatycznego dedykowanego dla rynku Internetu Rzeczy (IoT).
Kontakt z użytkownikiem odbywać się będzie w języku niemieckim z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz telefonu. Wewnętrzny obieg informacji w firmie odbywa się w języku angielskim.
Do Twoich zadań będzie należało:
- rejestracja zgłoszeń oraz zebranie od klienta informacji niezbędnych do ustalenia przyczyny problemu
- współpraca z inżynierami wsparcia technicznego w celu zapewnienia szybkiego rozwiązania zgłoszenia
Z Twojej strony oczekujemy:
- dobrej znajomości języka niemieckiego, umożliwiającej swobodną komunikację
- doświadczenia w pracy z komputerem
- dobrych zdolności komunikacyjnych i nastawienia na rozwiązanie problemów
- gotowości do pracy zmianowej i w weekendy
- dobrej znajomości języka angielskiego
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta
- znajomości systemu Linux