CRS Polska Sp. z o.o. to nowatorska firma, która jakość stawia zawsze na pierwszym miejscu. Od kilkudziesięciu lat z powodzeniem świadczymy usługi w zakresie kontroli jakości części w branży motoryzacyjnej na arenie międzynarodowej.
W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gliwice
Zadania:
- prace biurowe polegające na kontakcie z klientem (wysyłanie maili / kontakt telefoniczny)
- koordynowanie i prowadzenie zleceń
- sporządzanie i wysyłka raportów
- kontakt z oddziałami firmy, klientami i dostawcami (również zagranicznymi)
- sporządzanie i redagowanie ofert
- aktywna współpraca ze wszystkimi działami Grupy
Kogo szukamy
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (warunek konieczny)
- znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- zaangażowanie i chęci do pracy
- kreatywność i otwartość
- motywacja do pracy samodzielnej
- dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)
Korzyści
- umowę o pracę (po okresie próbnym)
- szkolenia wdrażające
- możliwość rozwoju zawodowego
- stabilną pracę w młodym zespole
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w nowoczesnej firmie
- pracę od zaraz
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji.