Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

Tesco Polska Sp. z o.o.
Koszalin
praca stacjonarna
1698 dni temu

Tesco Polska to lider nowoczesnego handlu

chcesz być częścią naszego zespołu i razem

z nami tworzyć przyjazne miejsce pracy?

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Koszalin

Nr Ref.: 31110/KOK/75

Koordynowanie pracy linii kas. Wspieranie kasjerów w ich codziennej pracy. Obsługa klienta na najwyższym poziomie.
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość branży i trendów rynkowych
  • Umiejętność pozyskiwania zaangażowania
  • Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania

  • Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej w naszych sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych)
  • Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych na inne stanowiska pracy 
  • Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy w weekendy)
  • Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z 3-miesięcznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro
  • Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne do wysokości 700 zł, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)
  • Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
  • Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami

Twoje zgłoszenie dotrze do nas najszybciej

jeśli wypełnisz formularz on-line na stronie www.kariera.tesco.pl

Termin nadsyłania podań upływa 2019-08-30

Zobacz Nasz Profil Pracodawcy