specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
8 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
pracownik fizyczny umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
5 godz.
Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
SELVISTA sp. z o.o. sp. k. – firma działająca w branży FMCG na terenie całego kraju, partner strategiczny marek Energizer, Wilkinson oraz Biosphere.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Za co będziesz odpowiadać:
Kompleksowa obsługa klientów
Obsługa platformy internetowej
Telefoniczne i mailowe odpowiadanie na zapytania klientów
Realizacja zamówień, wymian, zwrotów oraz reklamacji
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej
Czego od Ciebie oczekujemy:
Ponad 2 lata doświadczenia w Dziale Obsługi Klienta lub Administracji - doświadczenie w firmie FMCG będzie dużym atutem, mile widziane doświadczenie międzynarodowe
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, zarówno w mowie jak i w piśmie
Doświadczenie w obsłudze i swobodne poruszanie się po stronach internetowych
Umiejętność obsługi komputera i pakietu Office (znajomość programu InsERT SGT Subiekt będzie dodatkowym atutem)
Wysoka kultura osobista
Punktualność i odpowiedzialność
Umiejętność pracy w zespole
Dobra organizacja pracy własnej
Co dla Ciebie mamy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze Internetu, uczestnictwo w projektach strategicznych firmy, szeroki przekrój zadań
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku
Pracę w przyjaznej atmosferze i na partnerskich zasadach
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
8 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
pracownik fizyczny umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
5 godz.
Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...