Wiodący dostawca artykułów do biura i miejsc pracy
9 000 pracowników w Europie i Azji Ponad 10 000 produktów w ofercie
(w tym ponad 5000 produktów ekologicznych)
2 mld euro globalnego obrotu rocznie
250 000 przesyłek dostarczanych dziennie na całym świecie
Jesteśmy zawsze blisko naszych Klientów, aby ułatwić ich codzienną pracę.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Sokołów k. Warszawy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie kompleksowej i profesjonalnej obsługi Klientów przez system, telefon i mail.
Korzyści dla Ciebie:
- Możliwość rozwoju w dużej, stabilnej, międzynarodowej firmie o rodzinnych korzeniach
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szkolenia wstępne i rozwojowe
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Spółki
- Dobra atmosfera w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonych
- Pakiety: medyczny, sportowy, ubezpieczeniowy
- Program partycypacji w zyskach Spółki
Twój zakres odpowiedzialności to:
- Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem
- Przyjmowanie i rejestracja zamówień Klientów
- Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji
- Dbanie o poprawność danych w systemie
- Doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Lyreco
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
Poszukujemy osób które:
- Posiadają wykształcenie co najmniej średnie
- Mają miły głos, dobrą dykcję i swobodę wypowiedzi
- Potrafią obsługiwać komputer w stopniu dobrym
- Posiadają umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz umiejętność pracy w zespole
- Są zaangażowane w wykonywane obowiązki
- Charakteryzują się odpowiedzialnością i dobrą organizacją pracy
- Są nastawione na rozwój, stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności
Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze Obsługi Klienta,
Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem.