Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

FRESENIUS KABI POLSKA Sp. z o.o.

Warszawa

43 dni temu

DOM Medica Sp. z o.o. (grupa Fresenius Kabi) jest firmą zapewniającą profesjonalną opiekę medyczną w domu pacjenta w zakresie żywienia dojelitowego oraz leczenia respiratorem.

Wszystkie świadczenia zdrowotne udzielane są wyłącznie w ramach umowy
z NFZ.

 

W chwili obecnej poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń pacjentów do objęcia opieką w zakresie żywienia dojelitowego oraz leczenia respiratorem;
  • koordynowanie pełnego procesu przyjęcia pacjenta, zarówno pod względem informacyjnym jak i dokumentacyjnym;
  • weryfikowanie niezbędnych uprawnień pacjentów do korzystania ze świadczeń medycznych;
  • zakładanie indywidualnych elektronicznych teczek pacjentów;
  • przygotowywanie zestawień, raportów w związku z wykonywanymi zadaniami;
  • wsparcie w czynnościach administracyjnych związanych z rozliczeniem
    z NFZ.
Idealni kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
  • wykształcenie średnie lub w trakcie studiów (atutem będzie wykształcenie kierunkowe - profil medyczny);
  • komunikacja na bardzo wysokim poziomie;
  • nastawienie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
  • dbałość o szczegóły, skrupulatność;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność ustalania priorytetów;
  • umiejętności analityczne.
Oferujemy:
  • pracę na podstawie umowy o pracę;
  • benefity pozapłacowe - opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karty żywieniowe;
  • biuro w dogodnej lokalizacji.

Poznaj

Fresenius Kabi

Jesteśmy oddziałem międzynarodowego koncernu Fresenius Kabi, który zatrudnia ponad 30 000 pracowników na całym świecie.

Fresenius Kabi zajmuje pozycję lidera w terapii płynowej i żywieniu klinicznym w Europie oraz w wielu krajach Ameryki Łacińskiej i Azji. 

Dzięki innowacyjnym lekom najnowszej generacji poprawiamy jakość życia ciężko chorych w domach i szpitalach.

Pracownik recepcji medycznej to osoba, która musi łączyć wysokie kompetencje z pracą pod presją i życzliwością. Jest pierwszą osobą kontaktową dla pacjenta i to od niej zależy w dużej mierze jego ocena jakości obsługi. Jej postawa w znaczący sposób wpływa na jego podejście do wizyty u lekarza. Do zadań stawianych osobie pracującej w recepcji medycznej należą: zapisywanie pacjentów ...
Praca Pracownik Recepcji Medycznej