FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.
Najważniejsze fakty:
- utrzymujemy ponad 1300 km dróg krajowych i autostrad,
- obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, podkarpackim, opolskim i małopolskim,
- posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem,
- utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.
Do jednej z naszych spółek FBSerwis Wrocław poszukujemy kandydatek i kandydatów na nowoutworzone stanowisko:
Specjalista ds. Raportowania i BDO
Miejsce pracy: Wrocław, Bielany Wrocławskie
Za co cenią nas Pracownicy?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji.
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy.
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej.
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim.
- Zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska.
- Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty MultiSport, ZFŚS).
Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy?
- Prowadzenie ewidencji odpadów w bazie BDO.
- Nadzór i bieżąca kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych do systemu wagowego oraz do rejestru BDO.
- Rejestracja odpadów dostarczonych i wywożonych z bazy magazynowo-transportowej, wprowadzanie zmian i aktualizacji.
- Wydawanie dokumentów do transportu odpadów.
- Ważenie odpadów i wydawanie kwitów wagowych.
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym programu Excel.
- Systematyczność, skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.
- Zaangażowanie i umiejętność organizacji pracy własnej.
- Wiedza na temat zagadnień gospodarki odpadami będzie dużym atutem potencjalnych kandydatów.
- Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym.
Co możemy zaoferować ?
- Umowę o pracę, pełny etat.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o długoletniej tradycji na rynku.
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.