w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
- opracowywanie dokumentów handlowych (zapytania ofertowe, zamówienia, umowy),
- negocjacje z dostawcami/podwykonawcami,
- koordynacja i nadzór nad kompletowaniem dokumentów umownych i ich weryfikacja,
- korespondencja z dostawcami/podwykonawcami,
- zapewnienie wewnętrznego obiegu dokumentów i informacji.
- znajomości rynku budownictwa przemysłowego i energetycznego,
- wykształcenia wyższego (preferowane techniczne lub prawnicze),
- 4 - 5 – letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- doświadczenia w kontaktach z dostawcami, nastawienie na budowanie relacji z Klientem
- umiejętności negocjacji,
- wysokiej orientacji biznesowej,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- samodzielności i kreatywności,
- dyspozycyjności i mobilności,
- otwartości do czasowych delegacji,
- zdolności analitycznych,
- prawo jazdy kat B.
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Poznaj
Budimex SA
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.