Departament Wsparcia Użytkownika/ Zespół Wsparcia Bezpośredniego IT
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: CEN/MS/17/2019
pko, bank, bp
Główne zadania:
- zapewnienie wsparcia użytkowników w zakresie potrzeb lub problemów dotyczących sprzętu informatycznego i aplikacji
- zapewnienie serwisu stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych oraz innych lokalnych urządzeń informatycznych w miejscu pracy użytkownika
- prowadzenie szkoleń i instruktaży dla użytkowników
- współpraca z Zespołem Service Desk IT w zakresie diagnostyki oraz przywracania funkcjonalności aplikacji i sprzętu
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisu urządzeń teleinformatycznych
- zgłaszanie wykrytych błędów w aplikacjach pracownikom odpowiedzialnym za utrzymanie tych aplikacji
- wsparcie działań struktur kryzysowych tworzonych na potrzeby awarii Systemu Informatycznego Banku
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wyższego (preferowany kierunek matematyka, informatyka, kierunki techniczne)
- znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną pracę z dokumentacją techniczną systemów i aplikacji
- znajomości architektury komputera PC
- biegłej znajomości systemów Windows
- mile widziana znajomość systemów iOS, MacOS
- podstawy obsługi Active Directory
- znajomości podstawowych zagadnień teleinformatycznych
- znajomości rozwiązań i usług systemów serwerowych Windows
- umiejętności szybkiego uczenia się aplikacji informatycznych
- umiejętności pracy w zespole, kreatywności, samodzielności
- prawa jazdy kategorii B
Dołączając do nas zyskujesz:
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
- dedykowany system szkoleń
- możliwość zdobywania doświadczenia, poznania różnorodnej technologii, w największej instytucji finansowej w kraju
- stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.