KONE jest światowym liderem w branży urządzeń dźwigowych – dostarcza, montuje, konserwuje i modernizuje windy oraz schody i chodniki ruchome, zapewnia ponadto serwis drzwi automatycznych w budynkach. Prawie 50 000 pracowników KONE obsługuje Klientów w 50 krajach.
W związku z rozwojem firmy KONE w Polsce aktualnie poszukujemy Pracowników na stanowisko:
- przygotowywanie ofert i zamówień
- aktualizację bazy Klientów w systemie CRM
- prace administracyjne i wsparcie organizacyjne
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych
- umiejętności pracy w środowisku MS Office
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację (weryfikowana w trakcie rozmowy rekrutacyjnej)
- zaangażowania i samodzielności w działaniu
- umiejętności pracy w zespole
- dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań
- bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych
- znajomość narzędzi CRM i SAP będzie atutem
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego
- wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i posiadanych kwalifikacji
- benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy, premia świąteczna, uczestniczenie w wydarzeniach firmowych
Poznaj
Kone sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Jesteśmy liderem innowacyjności w branży dźwigów i schodów ruchomych. Naszym celem jest przekształcanie miast w przestrzeń lepszego życia. Poprzez bardziej efektywny People Flow® zapewniamy niezawodną, bezpieczną i wygodną komunikację w coraz wyższych i bardziej inteligentnych budynkach. W KONE wierzymy w poprawę produktywności pracy poprzez inspirowanie, angażowanie i rozwój naszych pracowników oferując indywidualne ścieżki kariery. Umiejętność naszego dostosowania się do trendów urbanizacyjnych zawdzięczamy pracownikom oraz efektom ich pracy – naszym produktom i usługom. W międzynarodowym środowisku KONE możesz zdobyć doświadczenie, które cenione jest w różnych miejscach na świecie.