Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zakres obowiązków: Negocjacje handlowe, optymalizacja kosztu zakupów; Sporządzanie umów handlowych i kontrola zamówień; Poszukiwanie nowych dostawców; Prowadzenie baz danych; Kontrola harmonogramu dostaw; Przygotowywanie raportów oraz przedstawianie ich przed Zarządem;
Zakres obowiązków: Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem łańcucha dostaw w firmie; Aktywne nawiązywanie współpracy z nowymi przewoźnikami; Poszukiwanie klientów z ładunkami na powroty w celu minimalizowania tzw. ‘pustych przebiegów” Zarządzanie obecną flotą; Zapewnienie...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska przygotowanie i wysyłka zapytań ofertowych; zbieranie, sprawdzanie i analiza ofert; poszukiwanie lokalnych dostawców, monitorowanie lokalnego rynku; Wymagania wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia w obszarze zakupów (branża budowlana- drogi) znajomość zagadnień...
Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów i Magazynu Technicznego
Miejsce pracy: Goleniów
Obowiązki:
zakupy techniczne;
prowadzenie gospodarki magazynowej;
ewidencja oraz rozliczanie faktur;
prowadzenie oraz nadzór nad obowiązującą dokumentacją;
nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów;
wystawianie zamówień w obowiązującym programie.
Wymagania:
wykształcenie min średnie;
co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
znajomość zasad i przepisów regulujących wystawianie dokumentów;
praktyczna znajomość pakietu MS Office;
język angielski na poziomie komunikatywnym;
prawo jazdy kat B;
terminowość i dokładność w realizacji zadań.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie o dużym potencjale rozwojowym,
Możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
Atrakcyjny pakiet socjalny z kartą sportową włącznie.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zakres obowiązków: Negocjacje handlowe, optymalizacja kosztu zakupów; Sporządzanie umów handlowych i kontrola zamówień; Poszukiwanie nowych dostawców; Prowadzenie baz danych; Kontrola harmonogramu dostaw; Przygotowywanie raportów oraz przedstawianie ich przed Zarządem;
Zakres obowiązków: Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem łańcucha dostaw w firmie; Aktywne nawiązywanie współpracy z nowymi przewoźnikami; Poszukiwanie klientów z ładunkami na powroty w celu minimalizowania tzw. ‘pustych przebiegów” Zarządzanie obecną flotą; Zapewnienie...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska przygotowanie i wysyłka zapytań ofertowych; zbieranie, sprawdzanie i analiza ofert; poszukiwanie lokalnych dostawców, monitorowanie lokalnego rynku; Wymagania wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia w obszarze zakupów (branża budowlana- drogi) znajomość zagadnień...