Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Globetek Sp. z o.o. to firma świadcząca usługi w zakresie rekrutacji kadry inżynierskiej, menedżerskiej i specjalistów niższego szczebla dla polskich i międzynarodowych firm z branży energetycznej, petrochemicznej oraz budownictwa i produkcji przemysłowej. Dla naszego klienta firmy zajmującej się projektowaniem i dostarczaniem nowoczesnych technologii i produktów technologicznych, poszukujemy osoby na stanowisko:
- Sporządzanie zapytań ofertowych i zbieranie ofert z rynku krajowego, a także z rynków zagranicznych
- Wsparcie Działu Ofert w opracowaniu ofert
- Przygotowywanie planów zakupu, we współpracy z kierownictwem kontraktów
- Udział w negocjacjach z podwykonawcami i dostawcami, analiza nadesłanych ofert
- Wsparcie techniczno-handlowe zespołów realizacji kontraktów
- Przygotowanie umów i udział w negocjacjach warunków umowy
- Monitorowanie cen produktów oraz ilości zakontraktowanych produktów w zakresie przydzielonych specjalizacji, miesięczne raportowanie wykonanych zadań
- Pozyskiwanie nowych dostawców i podwykonawców oraz dbałość o kontakt z aktualnymi
- Wdrażanie procedur zakupowych oraz kwalifikacji dostawców
- Optymalizacja kosztów zakupu
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Doświadczenie na stanowisku o takim samym lub zbliżonym zakresie zadań
- Umiejętności negocjacyjne i handlowe oraz doświadczenie w negocjowaniu umów z dostawcami
- Doświadczenie we współpracy z dostawcami i podwykonawcami przy realizacji złożonych instalacji technologicznych i inwestycji budowlanych
- Komunikatywność i pro-aktywna postawa
- Umiejętność sprawnego komunikowania się
- Umiejętności pracy pod presją
- Umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office
- Dobra organizacja pracy własnej, dokładność, odpowiedzialność
- Mobilność i dyspozycyjność
- Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pełny wymiar czas pracy
- Możliwość doskonalenia wiedzy oraz kwalifikacji
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy