Od nas dostaniesz:
- Współpraca z ekspertami
- Świeża kawa bez limitu
- Przyjazna atmosfera
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
- Możliwość rozwoju w grupie mBanku
Zobacz, jak się u nas pracuje!
Specjalista ds. zarządzania relacjami z klientami
miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: RKO/034/0219
lokalizacja: Centrum Doradcze (AC), Warszawa, ul. Domaniewska
Twoje zadania:
- budowanie długofalowych relacji z klientami w ramach własnego portfela Klientów zamożnych w modelu zdalnym (telefon, email)
- sprzedaż produktów bankowych dla klientów detalicznych poprzez kanały zdalne (telefon, e-mail,)
- ocena potrzeb i potencjału klientów oraz wybór odpowiedniej strategii współpracy
- dbanie o wysokie standardy obsługi klientów
- budowanie pozycji rynkowej mBanku
Masz to COŚ?:
- wykształcenie wyższe lub status studenta ostatnich lat
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta lub doświadczenie w pracy z klientami zamożnymi/ firmowymi
- dobrą organizację pracy, konsekwencję i dynamizm w działaniu
- umiejętność pracy w grupie, umiejętność realizacji zadań pod silną presją czasu
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
- dodatkowym atutem będzie znajomość specyfiki rynku klientów zamożnych
Od nas dostaniesz:
- Współpraca z ekspertami
- Świeża kawa bez limitu
- Przyjazna atmosfera
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
- Możliwość rozwoju w grupie mBanku