Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2162 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 27164

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 11 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiada: odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości; dwie windy, które są dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych; łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; oznakowanie budynku w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dostosowaną dla potrzeb osób słabowidzących; automatyczne drzwi wejściowe do obiektu ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym; antypoślizgową wykładzinę na korytarzach.

Zakres zadań

  • ­gromadzenie, weryfikowanie pod względem poprawności i zatwierdzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz sprawozdań z zakresu Karty Dużej Rodziny,
  • współpraca z pozostałymi pracownikami Wydziału przy opracowywaniu resortowych i rządowych programów z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,
  • ­przygotowywanie projektów uwag i wkładów merytorycznych do dokumentów związanych z perspektywą finansową Unii Europejskiej 2014-2020 w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,
  • ­­przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje poselskie, oświadczenia senatorskie, pisma organów administracji publicznej oraz listy obywateli w sprawach dotyczących realizacji ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz Karty Dużej Rodziny, a także przygotowywanie, zamieszczanie i aktualizowanie materiałów informacyjnych publikowanych na stronach internetowych Ministerstwa oraz prowadzenie dyżuru telefonicznego,
  • ­współpraca z Departamentem Informatyki i Wydziałem Budżetu, Analiz i Sprawozdawczości w zakresie systemu teleinformatycznego do obsługi Karty Dużej Rodziny oraz opieki nad dziećmi do lat 3,
  • przygotowywanie projektów opinii do dokumentów UE, umów i konwencji międzynarodowych, udział w przygotowywaniu przez Ministerstwo materiałów, raportów i odpowiedzi na kwestionariusze instytucji międzynarodowych (Komisji Europejskiej, Eurostatu, OECD, Rady Europy).

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie w obszarze nauk społecznych
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
  • Znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz aktów wykonawczych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych dotyczących budżetu jednostek samorządu terytorialnego
  • Znajomość ustawy o Karcie Dużej Rodziny oraz aktów wykonawczych
  • ­Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­Komunikatywność
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe