Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa klienta w zakresie sprzedaży; Informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej; Zgłaszania wniosków dotyczących uzupełnienie oferty; Budowanie relacji z Klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.
SMYK S.A. jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej artykułów dziecięcych. Obecnie w skład Grupy SMYK wchodzi ponad 200 sklepów działających nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami. Firma odnosi sukcesy zarówno w prowadzeniu sklepów tradycyjnych, jak i sklepu internetowego, tworząc nowoczesną, zintegrowaną sieć kanałów dotarcia do klientów.
Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za:
Profesjonalną obsługę - rozmowa z Klientem, prezentacja i polecanie produktów, sprzedaż na kasie fiskalnej
Zadania związane z towarem - przyjmowanie dostaw i implementacja w magazynie
Obsługę kasy fiskalnej
Czego oczekujemy:
Co najmniej średniego wykształcenia lub zawodowego o profilu handlowym
Zaangażowania i predyspozycji do pracy z Klientami
Gotowości do pracy w systemie zmianowym
Doświadczenia w obsłudze Klienta
Co oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie do karty sportowej
Zakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkach
Świadczenia świąteczne dla pracowników
Udział w szkoleniach stacjonarnych, językowych i e-learningowych
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa klienta w zakresie sprzedaży; Informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej; Zgłaszania wniosków dotyczących uzupełnienie oferty; Budowanie relacji z Klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.