Stacjonarny technik serwisu (m/k)

STRABAG PFS Polska Sp. z o.o.

Magnice

5 dni temu


STRABAG PFS Polska oferuje kompleksowe usługi Facility Management dla każdego rodzaju nieruchomości. Poprzez stosowanie wysokiej klasy rozwiązań pomagamy naszym Klientom w optymalizacji wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Od dnia 28 lutego 2019 r. dołączyliśmy do STRABAG SE, europejskiego koncernu budowlanego z blisko 180-letnią tradycją, grupy inżynieryjnej dla usług budowlanych, lidera w dziedzinie innowacji i siły kapitałowej, zatrudniającej około 73 000 pracowników w 700 różnych lokalizacjach. Dzięki temu wzrosły nasze możliwości wdrażania procesów zapewniających ciągłość działania, bezpieczeństwo, optymalną wydajność i zarządzanie kosztami. Naszymi atutami są doświadczenie technologiczne, zaangażowanie pracowników i kompleksowe usługi obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości. Zostań członkiem naszego ZESPOŁU!


Stacjonarny technik serwisu (m/k)
 
Zadania
  • prace związane z utrzymaniem w ruchu urządzeń i instalacji elektrycznych i innych
  • diagnozowanie usterek i usuwanie problemów technicznych
  • zgłaszanie przełożonemu wszelkich informacji o zauważonych nieprawidłowościach, awariach i usterkach
Wymagania
  • wykształcenie  zawodowe techniczne
  • minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe
  • świadectwo kwalifikacyjne SEP Gr1: E do 1 kV
  • prawo jazdy kat.B, mile widziane
  • zaangażowanie, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
Oferujemy
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku 
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 
  • opiekę zdrowotną, ubezpieczenia 
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę

Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj teraz" lub kontakt telefoniczny.

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: 
Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, w celu realizacji procesu rekrutacji. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Anna Śliwak
Aleje Jerozolimskie 179
02-222 Warszawa
Tel. 22 5725746
www.strabag.pl/kariera

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

KrokDokumenty aplikacyjne
KrokRozmowa kwalifikacyjna
KrokPodpisanie umowy
Poznaj stanowisko: Technik serwisu 
Technik serwisu jest szeregowym pracownikiem serwisu, odpowiedzialnym za przeprowadzanie bieżących napraw serwisowanego sprzętu, samochodów, etc. Osoba obsadzona na tym stanowisku wykonuje naprawy objęte gwarancją i pogwarancyjne, a także sporządza szczegółową dokumentację z wykonywanych czynności. Stanowisko funkcjonuje w wielu branżach; począwszy od motoryzacyjnej, na informatycznej i telekomunikacyjnej kończąc. Technik ...
Praca Technik serwisu