Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Tczew
Ogłoszenie o naborze Nr 46430
Warunki pracy
- praca w systemie codziennym od pon. do pt. w godz. 7:30 – 15:30, z możliwością wystąpienia konieczności pracy w godzinach nadliczbowych, w tym porze nocnej m.in. w przypadku wystąpienia działań ratowniczo – gaśniczych, podczas których pracownik obowiązany jest do zapewnienia zabezpieczania logistycznego na terenie akcji,- praca administracyjno – biurowa oraz praca w terenie związana z prowadzeniem współpracy
z oferentami, kontrahentami w celu realizacji zadań dotyczących zakupów, zleceń wykonania usługi itp.,
- realizowanie przypisanego zakresu czynności wymaga konieczności prowadzenia pojazdów służbowych,
- z uwagi na wykonywanie zadań z zakresu zaopatrzenia, praca może wiązać się z koniecznością podnoszenia, przenoszenia rzeczy o wadze maksymalnej nie przekraczającej dozwolonych norm bhp,
- praca wymaga pełnej gotowości i dyspozycyjności,
- wykonywanie obowiązków służbowych wiąże się ze stosunkowo częstym działaniem pod presją czasu w warunkach napięcia nerwowego.
Zakres zadań
- - prowadzenie gospodarki magazynowej Komendy,
- - prowadzenie spraw związanych z gospodarką transportową i materiałową, w tym zlecanie czynności związanych z niezbędnymi okresowymi przeglądami technicznymi pojazdów, sprzętu silnikowego i specjalistycznego oraz elementów wyposażenia i wyekwipowania osobistego funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- - udział w realizacji zakupów części zamiennych, paliw, materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Komendy,
- - prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych pozostających w związku z zakresem działań Komendy,
- - prowadzenie spraw związanych z dozorem technicznym urządzeń i sprzętu na pojazdach,
- - prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem dotacji KSRG dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym lub odbyty staż na stanowisku administracyjno-biurowym łącznie,
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- - znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej,
- - znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna
- - doświadczenie zawodowe na stanowiskach o podobnym zakresie czynności i obowiązków,
- - prawo jazdy kategorii C,
- - samodzielność, - inicjatywa, - zdolność uczenia się, - umiejętność pracy w zespole.