Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/066/04/2018
Jeśli:
• posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: bankowość, finanse, ekonomia)
• masz minimum 2 lata doświadczenia w pracy w sektorze bankowości i finansów
• znasz obszar produktów bankowości klientów zamożnych, ze szczególnym uwzględnieniem produktów inwestycyjnych
• znasz modele i techniki sprzedaży produktów finansowych oraz negocjacji handlowych
• umiesz analizować raporty i dokumentację oraz sporządzać analizy
• umiesz samodzielnie opracowywać materiały i prezentację
• bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
• jesteś samodzielny, kreatywny, zorientowany na realizację zadań, potrafisz pracować zespołowo
• posiadasz prawo jazdy kategorii B
• jesteś gotowy do częstych podróży służbowych
Czekamy właśnie na Ciebie!
Jako starszy specjalista/ ekspert ds. modelu sprzedaży i rozwoju linii biznesowej bo będziesz odpowiedzialny za:
• opracowywanie i wdrażanie, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Centrali odpowiedzialnymi za rozwiązania w zakresie kształtowania oferty produktowej i relacji z klientami, modelu obsługi biznesowej klientów
• monitorowanie efektywności i realizacji modelu obsługi biznesowej klientów, identyfikowanie obszarów do poprawy w tym zakresie i podejmowanie działań zaradczych
• współpracę z podmiotami Grupy Kapitałowej Banku w zakresie sprzedaży ich produktów w sieci sprzedaży detalicznej
• opracowywanie i wdrażanie narzędzi wsparcia sprzedaży w zakresie merytorycznej działalności biura, udział w opracowywaniu inicjatyw na potrzeby rozwoju linii biznesowej
• inicjowanie działań wspierających przygotowanie merytoryczne sieci sprzedaży detalicznej
• inicjowanie, opiniowanie i udział w realizacji działań marketingowych i promocyjnych dotyczących produktów z linii biznesowej, w tym kampanii kierowanych do klientów
• zapewnienie bieżącej oraz inicjowanie okazjonalnej komunikacji sprzedażowej do sieci sprzedaży w zakresie związanym z zadaniami realizowanymi przez Zespół
• analizę i inicjowanie zmian w systemie motywacyjnym
• udział w projektowaniu planów rozwoju i zmian w sieci sprzedaży detalicznej
• wspieranie pracowników sieci sprzedaży w rozwiązywaniu ich problemów w zakresie działania Zespołu
Dołączając do nas zyskujesz:
• stabilizację zatrudnienia - umowa o pracę
• możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w obszarze klienta detalicznego, w największej instytucji finansowej w kraju
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny My Benefit, Leasing Samochodów
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.