Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2017 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 35170

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

Zakres zadań

  • Prowadzenie tymczasowego zaplecza sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz spraw związanych z gospodarowaniem sprzętem informatycznym i materiałami eksploatacyjnym
  • Identyfikacja i przyjmowanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenie stanowisk pracy w sprzęt IT, planowanie i dokonywanie zakupów ww. sprzętu i materiałów eksploatacyjnych oraz usług z nimi związanych
  • Wyposażanie użytkowników w niezbędny sprzęt informatyczny i materiały eksploatacyjne, przyjmowanie zwrotów sprzętu informatycznego, monitorowanie jego migracji, przygotowywanie przepustek materiałowych niezbędnych w razie potrzeby wyniesienia sprzętu informatycznego poza siedzibę KPRM, zlecanie naprawy sprzętu informatycznego
  • Współpraca z Wydziałem Administracyjnym BDG w sprawach dotyczących ewidencjonowania majątku
  • Udział w dokonywaniu inwentaryzacji okresowych, doraźnych, zdawczo – odbiorczych i wyrywkowych sprzętu informatycznego KPRM, uczestnictwo w pracach komisji likwidacyjnych oraz komisji związanych z zagospodarowaniem zbędnych i zużytych składników majątkowych KPRM

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w obszarze związanym z wyposażeniem pracowników w sprzęt i usługi IT oraz doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji zadań kancelaryjno-biurowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie podstawowym
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości w zakresie prowadzenia ewidencji i inwentaryzacji
  • umiejętności komunikacji interpersonalnej, umiejętność pracy w zespole
  • rzetelność, systematyczność, samodzielność, inicjatywa
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy własnej
  • znajomość podstawowych aplikacji biurowych (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, Outlook, PowerPoint)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wyższe magisterskie w obszarze administracji publicznej lub finansów lub ekonomii lub informatyki
  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w prowadzeniu magazynu i dokumentacji związanej z prowadzeniem magazynu, w dziale zaopatrzenia
  • przeszkolenie z przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości
  • znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość zasad gospodarowania składnikami majątkowymi
  • znajomość uregulowań prawnych z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych
  • znajomość odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
 

Podobne oferty