Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 49080
Warunki pracy
- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie;- budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami;
- praca w pokoju, który jest klimatyzowany;
- narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
- zagrożenie korupcją;
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Zakres zadań
- rozpatrywanie wniosków Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT), nadawców radiowych i operatorów stacji nadawczych w celu wydania opinii o możliwości doboru nowych częstotliwości lub zmianie parametrów technicznych istniejących stacji nadawczych oraz wykonywanie szczegółowych kompatybilnościowych analiz stacji radiodyfuzyjnych;
- przygotowywanie zapytań (wniosków) koordynacyjnych do organów administracji krajów sąsiednich;
- opiniowanie projektów ogłoszeń Przewodniczącego KRRiT;
- przygotowywanie projektów postanowień Prezesa UKE w sprawach dotyczących koncesji wydawanych przez Przewodniczącego KRRiT na rozpowszechnianie lub rozprowadzanie programów radiofonicznych;
- uczestniczenie w międzynarodowych spotkaniach koordynacyjnych z przedstawicielami administracjami łączności państw ościennych;
- współpraca z instytucjami międzynarodowymi (ITU, CEPT, UE) i przedstawicielami organów administracji łączności krajów sąsiednich w zakresie ustalenia kryteriów technicznych, zasad koordynacji i procedur dot. wprowadzenia naziemnej radiodyfuzji cyfrowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu elektroniki lub telekomunikacji lub radiokomunikacjidoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- znajomość przepisów ustawy: Prawo telekomunikacyjne, w szczególności w zakresie gospodarowania częstotliwościami oraz opłat telekomunikacyjnych, wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego, o radiofonii i telewizji;
- znajomość: zagadnień z dziedziny radiokomunikacji w szczególności w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej i planowania sieci; rynku telekomunikacyjnego, w szczególności telewizji cyfrowej;
- znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji;
- umiejętność: interpretacji przepisów prawa;
- umiejętność obsługi MS Excel oraz MS Access;
- posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe