Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- zarządzanie komponentami,
- analiza konta rozliczenia zakupu,
- reklamacje logistyczne,
- nadzór nad dokumentacją dotyczącą transakcji zagranicznych (WDT i WNT),
- korespondencja mailowa oraz rozmowy telefoniczne w języku angielskim,
- realizacja innych zadań w obszarze łańcucha dostaw.
- wykształcenie o profilu logistycznym lub technicznym (studenci ostatniego roku również mile widziani),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość Excel,
- zaangażowanie,
- mile widziana znajomość SAP.
- płatny staż na okres 4 miesięcy,
- umowę o pracę tymczasową,
- elastyczne godziny pracy,
- pracę w nowoczesnym zakładzie oraz zespole profesjonalistów,
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
- miejsce pracy: Kórnik (dojazd we własnym zakresie).
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.