Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    6 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Specjalista ds. organizacyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    W dziale Inwestycji, komórce zajmującej się realizacją inwestycji budowlanych, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprawną organizację działu, dbałość o standardy Muzeum oraz sprawną komunikację i obieg dokumentów Zakres obowiązków: prowadzenie i odpowiedzialność za utrzymanie...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    17 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
Zobacz więcej ofert pracy

Supplier Insurance Administrator

Jacobs
Kraków
praca stacjonarna
1540 dni temu
Our People & Places Solutions business – reinforces our drive to improve the lives of people everywhere and epitomizes the "why" of what we do – the tremendous positive impact and value our solutions bring to our communities and society as a whole. From facilities delivering life-saving therapies and ensuring clean water to enabling the connection of people through all modes of transportation and providing access to technology – we're integrating a multitude of these solution elements to build the smart environments of tomorrow.

We have more than 1800 colleagues in Poland, supporting our business in all global regions. Our Global Delivery Center (GDC) engineers in Krakow and Warsaw office collaborate on the design and delivery of local and global projects in the fields of engineering, design and construction. Our Global Business Services (GBS) specialists provide global support and expertise in the fields of Accounting, Procurement, IT, HR and Graphic Design.

Start your Jacobs career with a company that inspires and empowers you to deliver your best work so you can evolve, grow and succeed – today and into tomorrow.
Supplier Insurance Administrator
Location: Kraków
Job ID: GLO0000I4

Jacobs leads the global professional services sector delivering solutions for a more connected, sustainable world. Providing a full spectrum of services including scientific, technical, professional and construction- and program-management. Our 50,000+ employees in 400+ locations around the world serve a broad range of companies and organisations, including industrial, commercial, and government clients across multiple markets and geographies.

Ranked No. 1 by Fortune’s 2019 World's Most Admired Companies

 

Source: http://fortune.com/worlds-most-admired-companies/list/filtered?industry=Engineering, Construction&sortBy=industry-rank

 

This position supports Global Procurement in administering insurance and is responsible for maintaining compliant supplier insurance certification throughout the life cycle of procurement agreements.

The Administrator requests insurance certificates and reviews them against the firm’s internal insurance coverage requirements. Insurance certification information is fed into company internal insurance certificate database and renewals tracked and managed to ensure constant compliance.

Non-compliance is addressed by the Administrator to the responsible corporate function. The incumbent understands basic insurance requirements and the importance of having compliant insurance evidence as part of mitigating risk to the company.

 

Responsibilities:
  • Reviews and evaluates insurance certificate information submitted by suppliers against the firm’s internal requirements as stipulated in supplier agreements
  • Manages certification renewals
  • Where necessary clarifies coverage issues with the corporate insurance team, insurance companies and brokers
  • Uses good interpersonal communications skills to effectively interface with suppliers, managers and functional partners at all levels of the organization
  • Utilizes company systems to perform above mentioned responsibilities
  • Prepares reports as requested - Excel mainly
Qualifications
  • Bachelor’s degree, preferably in Insurance, Law, Economy, Math’s or Engineering
  • Insurance related experience would be an asset
  • Strong attention to detail coupled with strong analytical capabilities
  • Fluency in English, both written and spoken (C1 level)
  • Spanish and other foreign language skills would be an asset
  • Excellent written and verbal communications skills
  • Good skills with Excel (pivot tables and VLOOKUP)
  • Working knowledge of enterprise procurement systems (Oracle, Ariba) would be an asset

The work shifts are:
Monday-Friday
2 weeks: 8.00 am till 4.30 pm
1 week: 9.30 am till 6.00 pm

 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    6 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Specjalista ds. organizacyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    W dziale Inwestycji, komórce zajmującej się realizacją inwestycji budowlanych, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprawną organizację działu, dbałość o standardy Muzeum oraz sprawną komunikację i obieg dokumentów Zakres obowiązków: prowadzenie i odpowiedzialność za utrzymanie...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    17 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...