Archiwum Państwowe w Siedlcach
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca głównego księgowego
Miejsce pracy: Siedlce
Ogłoszenie o naborze Nr 47777
Warunki pracy
- Praca na piętrze, brak windy,- Praca biurowa w siedzibie urzędu,
- Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej przy użyciu komputera, drukarki, skanera,
- Czasami wyjazdy służbowe
Zakres zadań
- Sporządzanie sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej, półrocznej i rocznej z wykonania budżetu.
- Pełnienie roli administratora systemu TREZOR oraz odpowiadanie za przekazywanie zapotrzebowania na środki budżetowe jednostki oraz sporządzanie i przekazywanie okresowych prognoz wydatków budżetowych, obsługa Systemu Bankowości Elektronicznej ENBEPE w tym przygotowanie dyspozycji.
- Kontrolowanie prawidłowości dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym w celu dokonania ich prawidłowej dekretacji pod względem klasyfikacji budżetowej.
- Odpowiada za prawidłową pracę działu w czasie nieobecności głównego księgowego.
- Obsługuje program finansowo – księgowy Progman Finanse Premium i Wyposażenie.
- Nadzoruje sporządzanie dokumentacji płacowej, nadzoruje ewidencję majątku trwałego.
- Sporządza i aktualizuje dokumenty zgłoszeniowe ZUS, wystawia zaświadczenia o wysokości osiągniętych dochodów, obsługuje elektroniczną wysyłkę do ZUS w programie PŁATNIK.
- Sporządza analizy z wykonania budżetu, opracowuje sprawozdania do GUS.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub spełnienie jednego z warunków:a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości
c) posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego , doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych
- znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o rachunkowości, bardzo dobra znajomość obsługi komputera (programy: Word, Excel, programy płacowe i programy finansowe),
- znajomość przepisów w zakresie naliczania wynagrodzeń,
- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- znajomość przepisów w zakresie podatków od osób fizycznych,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, kreatywność, komunikatywność, rzetelność, terminowość,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność pracy na arkuszach kalkulacyjnych