Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

Selgros Cash&Carry

Gliwice

32 dni temu

POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:

Zastępca Kierownika Działu Spożywczego
Miejsce pracy: Gliwice
Nr ref.: Z-CA KIEROWNIKA


Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • wspieranie zadań kierownika działu,
  • nadzór nad pracą działu,
  • prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników,
  • stała kontrola stanów magazynowych,
  • zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Poszukujemy Osób:
  • posiadających doświadczenie w handlu lub/i obsłudze klienta, a także w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid),
  • potrafiących bardzo dobrze organizować swoją pracę,
  • zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów
    w pracy,
  • gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
  • posiadających umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

 

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – Z-CA KIEROWNIKA


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.

Poznaj stanowisko: Kierownik Sektora Marketu 
Kierownik Sektora Marketu to osoba odpowiedzialna za organizację i dobre funkcjonowanie sektora w sklepie wielobranżowym. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: rekrutacja, szkolenia, management zespołu podległych pracowników, tworzenie polityki handlowej sektora i realizacja jej założeń, dostosowanie oferty handlowej do potrzeb rynku, odpowiedzialność za wyniki ekonomiczne swojego sektora ( przychody, koszty, ...
Praca Kierownik Sektora Marketu