Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 25646
Warunki pracy
Warunki dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- zagrożenie korupcją,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- brak windy w budynku, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- przygotowywanie i wdrażanie projektów dotyczących rozwiązań radiokomunikacyjnych zgodnie z właściwością merytoryczną biura,
- koordynowanie prac związanych z gospodarowaniem częstotliwościami radiowymi oraz opracowywanie dokumentacji w tym zakresie,
- koordynowanie prac zespołów projektowych pod względem technicznym w zakresie rozwiązań radiokomunikacyjnych zgodnie z właściwością merytoryczną Biura,
- opracowywanie i opiniowanie koncepcji i studiów wykonywalności,
- koordynowanie przeprowadzania testów sprzętu i systemów w zakresie merytorycznym wydziału,
- koordynowanie prac zespołów powołanych do odbiorów przedmiotu zamówienia w zakresie merytorycznym wydziału,
- udział w komisjach i zespołach przetargowych dotyczących projektów teleinformatycznych,
- uczestniczenie w realizacji zadań w zakresie sytuacji kryzysowych oraz stanów nadzwyczajnych, a także operacji i działań policyjnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe techniczne o profilu informatycznym lub/i telekomunikacyjnym lub/i radiokomunikacyjnym lub pokrewnym ukierunkowanym na systemy teleinformatyczne lub/i telekomunikacyjne lub/i radiokomunikacyjne lub wykształcenie wyższe bez wymaganego profilu oraz studia podyplomowe w jednym z powyższych zakresów,doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie wdrażania systemów teleinformatycznych oraz obsługi sprzętu radiokomunikacyjnego,
- dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- odbycie szkolenia w zakresie systemów i/lub urządzeń radiokomunikacyjnych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność opracowywania obszernych dokumentów,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- szkolenia w zakresie dyspozytorskich systemów łączności radiowej,
- umiejętność sporządzania i weryfikacji specyfikacji technicznych oraz wymagań techniczno-funkcjonalnych.