Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2074 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 31608

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca odpowiedzialna, pod presją czasu.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

Zakres zadań

  • prace analityczne i działania organizacyjne związane z organizowaniem wsparcia eksperckiego w sprawach międzynarodowych
  • przygotowywanie prognoz i predykatów w odniesieniu do środowiska międzynarodowego, w tym na podstawie literatury obcej
  • przygotowywanie ocen zgłoszeń w sprawach międzynarodowych wpływających do Wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów
  • gromadzenie materiałów w odniesieniu do środowiska międzynarodowego
  • gromadzenie materiałów dla potrzeb analiz procesów decyzyjnych, prac nad projektami rozwiązań organizacyjnych i okresowych przeglądów realizacji zadań w odniesieniu do środowiska międzynarodowego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze analiz stosunków międzynarodowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • wiedza z zakresu stosunków międzynarodowych
  • umiejętność wyszukiwania danych ogólnie dostępnych oraz danych z serwisów płatnych, znajomość ogólnodostępnych baz danych społecznych (GUS, Eurostat, OECD, agendy ONZ i in.)
  • kompetencje: myślenie analityczne, współpraca, komunikacja (pisemna i ustna, w tym umiejętność argumentowania, kreatywność, dobra organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • znajomość innego języka obcego niż angielski na poziomie B2
  • znajomość terminologii z zakresu stosunków międzynarodowych
  • dorobek naukowy z zakresu polityki zagranicznej lub stosunków międzynarodowych
 

Podobne oferty