Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 40732
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca związana jest z permanentną obsługą klientów wewnętrznych i zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- koordynacja procesu naboru do korpusu służby cywilnej w KPRM oraz procesu rekrutacji wewnętrznej w KPRM, w tym dokonywanie weryfikacji formalnej ofert, współpraca przy opracowywaniu ogłoszeń oraz sporządzaniu protokołów z przeprowadzonych naborów; uczestnictwo w komisji ds. naboru oraz pełnienie roli opiniodawczo-doradczej w zakresie metod i technik selekcji; koordynacja procesu pierwszego zatrudnienia dla absolwentów Krajowej Szkoły Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego w KPRM;
- koordynacja procesu przeprowadzania wartościowania stanowisk pracy oraz obsługa organizacyjna prac Wewnętrznego zespołu wartościującego stanowiska pracy w służbie cywilnej w Kancelarii;
- planowanie i realizacja działań związanych z promocją KPRM jako pożądanego pracodawcy, w tym na rzecz zatrudniania w KPRM osób z niepełnosprawnością, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz instytucji (wśród osób zatrudnionych, jak i kandydatek/kandydatów do pracy), w szczególności opracowywanie projektów informacyjno-promocyjnych, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi (m.in. uczelnie polskie i zagraniczne, organizacje studenckie, organizacje promocji zatrudnienia, organizacje działające na rzecz osób z niepełnosprawnością, urzędy pracy);
- prowadzenie komunikacji wewnątrz oraz na zewnątrz instytucji w zakresie budowania pozytywnego wizerunku KPRM (przede wszystkim w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi), w szczególności poprzez działania informacyjne na portalu wewnętrznym oraz na stronie internetowej KPRM (we współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu) i innych dostępnych platformach wymiany informacji (m.in. projektowanie, monitorowanie i aktualizacja treści stron internetowych i intranetowych); dokonywanie zmian na stronie BIP w zakresie merytorycznym odpowiadającym działalności pionu kadrowego; publikacja na portalu informacji o naborach prowadzonych przez instytucje zewnętrzne;
- współpraca i realizacja w zastępstwie zadań związanych ze sporządzaniem i aktualizacją regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych oraz opisów stanowisk pracy w KPRM (dla ok. 700 pracowników), w tym weryfikacja poprawności formalnej sporządzonych opisów oraz ich zgodność z regulaminami wewnętrznymi komórek organizacyjnych KPRM;
- udział w tworzeniu i aktualizacji procedur wewnętrznych w KPRM w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, w tym w zakresie przeprowadzania procesu naboru i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej KPRM;
- realizacja, w zastępstwie, zadań związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie świadczenia na rzecz KPRM usług (np. z zakresu medycyny pracy) oraz koordynacja we wskazanym przez przełożonych zakresie udzielania odpowiedzi i przekazywania materiałów w trakcie prowadzonych kontroli, a także okresowych sprawozdań z działalności Wydziału;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie możliwości korzystania przez pracowników KPRM z ośrodków wypoczynkowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi oraz wybranych elementów prawa pracy
- Znajomość uregulowań prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej
- Komunikacja
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Współpraca
- Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub public relations
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze naboru w służbie cywilnej
- Przeszkolenie w zakresie rekrutacji pracowników, redakcji BIP, redakcji tekstów i stron www, ochrony danych osobowych, public relations, budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, autoprezentacji i wystąpień publicznych, zarządzania zasobami ludzkimi, elementów prawa pracy
- Znajomość języka angielskiego lub francuskiego lub niemieckiego na poziomie B2