Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1903 dni temu
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 42259

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych.

Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Zakres zadań

  • współtworzenie strategii komunikacji GDOŚ w tym opracowywanie i wdrażanie przyjętej polityki komunikacji, a także organizowanie działań komunikacyjnych GDOŚ w celu budowania pożądanego wizerunku GDOŚ
  • administrowanie, zarządzanie oraz rozwój mediów elektronicznych GDOŚ (strona główna, BIP, strona intranetowa GDOŚ, serwisy internetowe GDOŚ oraz rdoś, w tym serwisy powstałe na potrzeby projektów realizowanych w GDOŚ) w celu dostarczenia aktualnej informacji o bieżącej działalności GDOŚ. Redagowanie i cykliczne aktualizowanie informacji w mediach elektronicznych na temat prac GDOŚ, publikowanie newslettera, materiałów promocyjnych i innych narzędzi on-line we współpracy z kierownictwem, dyrektorami komórek merytorycznych i innych pracowników merytorycznych oraz rzecznikiem GDOŚ. Monitorowanie odwiedzin, dbanie o szatę graficzną, rozwój funkcjonalności oraz dostosowywanie do obowiązujących przepisów prawa.
  • sporządzanie kwartalnych podsumowań dotyczących prowadzonych działań komunikacyjnych, a w odniesieniu do mediów elektronicznych GDOŚ statystyki dotyczące odwiedzin a także innych parametrów dotyczących ruchu generowanego przez odbiorców strony głównej, serwisów internetowych, BIP GDOŚ i rdoś, w celu właściwego zarządzania wizerunkiem GDOŚ. Rekomendowanie działań związanych z wdrażaniem polityki komunikacji GDOŚ a także rozwojem mediów elektronicznych zarówno w zakresie kwestii merytorycznych jak i technicznych.
  • koordynowanie i prowadzenie profili w serwisach Facebook i Twitter których celem jest budowa właściwego, zgodnego ze strategią komunikacji i bieżącą polityką komunikacyjną wizerunku GDOŚ.
  • wspieranie na bieżąco administratorów serwisów internetowych i BIP rdoś w kwestiach merytorycznych i technicznych w celu wdrażania polityki spójnej komunikacji oraz przestrzegania przepisów prawa w zakresie dostępu do informacji
  • wykonywanie i realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze public relations lub promocji
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • wiedza dotycząca zasad planowania i prowadzenia akcji promocyjnych
  • umiejętność obsługi i administrowania stronami www w tym znajomość systemu CMS
  • znajomość zagadnień funkcjonalnych i technicznych dotyczących tworzenia serwisów internetowych
  • umiejętność redagowania i weryfikacji tekstów
  • znajomość ustawy o BIP
  • wiedza z zakresu funkcjonowania GDOŚ i rdoś
  • wysoko rozwinięte umiejętności skutecznej komunikacji w mowie i piśmie
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w zakresie tworzenia działań komunikacyjnych w tym organizacji wydarzeń/imprez
 

Podobne oferty