Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 42259
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych.Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Zakres zadań
- współtworzenie strategii komunikacji GDOŚ w tym opracowywanie i wdrażanie przyjętej polityki komunikacji, a także organizowanie działań komunikacyjnych GDOŚ w celu budowania pożądanego wizerunku GDOŚ
- administrowanie, zarządzanie oraz rozwój mediów elektronicznych GDOŚ (strona główna, BIP, strona intranetowa GDOŚ, serwisy internetowe GDOŚ oraz rdoś, w tym serwisy powstałe na potrzeby projektów realizowanych w GDOŚ) w celu dostarczenia aktualnej informacji o bieżącej działalności GDOŚ. Redagowanie i cykliczne aktualizowanie informacji w mediach elektronicznych na temat prac GDOŚ, publikowanie newslettera, materiałów promocyjnych i innych narzędzi on-line we współpracy z kierownictwem, dyrektorami komórek merytorycznych i innych pracowników merytorycznych oraz rzecznikiem GDOŚ. Monitorowanie odwiedzin, dbanie o szatę graficzną, rozwój funkcjonalności oraz dostosowywanie do obowiązujących przepisów prawa.
- sporządzanie kwartalnych podsumowań dotyczących prowadzonych działań komunikacyjnych, a w odniesieniu do mediów elektronicznych GDOŚ statystyki dotyczące odwiedzin a także innych parametrów dotyczących ruchu generowanego przez odbiorców strony głównej, serwisów internetowych, BIP GDOŚ i rdoś, w celu właściwego zarządzania wizerunkiem GDOŚ. Rekomendowanie działań związanych z wdrażaniem polityki komunikacji GDOŚ a także rozwojem mediów elektronicznych zarówno w zakresie kwestii merytorycznych jak i technicznych.
- koordynowanie i prowadzenie profili w serwisach Facebook i Twitter których celem jest budowa właściwego, zgodnego ze strategią komunikacji i bieżącą polityką komunikacyjną wizerunku GDOŚ.
- wspieranie na bieżąco administratorów serwisów internetowych i BIP rdoś w kwestiach merytorycznych i technicznych w celu wdrażania polityki spójnej komunikacji oraz przestrzegania przepisów prawa w zakresie dostępu do informacji
- wykonywanie i realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze public relations lub promocji
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- wiedza dotycząca zasad planowania i prowadzenia akcji promocyjnych
- umiejętność obsługi i administrowania stronami www w tym znajomość systemu CMS
- znajomość zagadnień funkcjonalnych i technicznych dotyczących tworzenia serwisów internetowych
- umiejętność redagowania i weryfikacji tekstów
- znajomość ustawy o BIP
- wiedza z zakresu funkcjonowania GDOŚ i rdoś
- wysoko rozwinięte umiejętności skutecznej komunikacji w mowie i piśmie
- umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w zakresie tworzenia działań komunikacyjnych w tym organizacji wydarzeń/imprez