Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 42619
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach; praca w godzinach 8 – 18 lub innych wynikających z aktualnej potrzeby wynikającej z konieczności zapewnienia obsługi systemu (nadgodziny, praca w dni wolne od pracy).Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim.
W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
Zakres zadań
- Koordynowanie realizacji działań I linii wsparcia Service Desk dla Systemu TREZOR.
- Realizacja zgłoszeń i zapytań wpływających do Service Desk.
- Weryfikowanie aktualności dokumentów zawierających wskazania co do obsługi użytkowników FAQ oraz współpraca z departamentem właściwym merytorycznie w zakresie aktualizacji bazy wiedzy.
- Weryfikowanie statusów zgłoszeń I i II linii wsparcia w ramach prowadzonego Service Desku dla Systemu TREZOR.
- Współpraca z departamentem właściwym merytorycznie w zakresie uzyskiwania aktualnej wiedzy na temat procesów biznesowych zachodzących w systemie TREZOR.
- Klasyfikowanie i rejestrowanie zgłoszeń w systemie do rejestracji zgłoszeń, informowanie i wspieranie użytkowników w przypadku awarii systemu, współpraca w tym zakresie z II linią wsparcia oraz podmiotami zewnętrznymi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z utrzymaniem systemów IT lub w zakresie obsługi użytkowników (service desk)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie literatury w zakresie właściwości wydziału
- Znajomość przepisów i procedur z zakresu administracji oraz finansów publicznych
- Znajomość procedur związanych z procesem realizacji budżetu państwa w zakresie planowania, wykonania oraz sprawozdawczości budżetowej
- Znajomość notacji BPMN
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie: certyfikat ITIL Foundation
- Znajomość systemu TREZOR