Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Główny specjalista

Główny specjalista

Komenda Główna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1825 dni temu
Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 46062

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- brak windy osobowej w budynku, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • koordynowanie i analizowanie opracowania planów: zadaniowego i finansowo-rzeczowego biura, a także wniosków o korektę tych planów,
  • analizowanie i kontrolowanie wydatków budżetowych oraz wydatków z innych źródeł finansowania w ramach przyznanego limitu finansowego oraz kontrolowanie wykorzystania limitu finansowego biura,
  • koordynowanie i kontrolowanie realizacji zadań w zakresie definiowania mierników oraz kluczy podziałów na szczeblu klasyfikacji zadaniowej,
  • koordynowanie i analizowanie zapytań podmiotów przeprowadzających kontrole w biurze w zakresie właściwości merytorycznej sekcji oraz przygotowywanie odpowiedzi w tym zakresie,
  • koordynowanie prac w biurze w zakresie opracowania wniosków o zapewnienie finansowania lub dofinansowania oraz wniosków o uruchomienie środków rezerw celowych budżetu Państwa na realizację projektów pozostających we właściwości biura,
  • weryfikowanie wykorzystania środków rezerw celowych budżetu Państwa przyznanych na realizację zadań nałożonych na Policję,
  • weryfikowanie i analizowanie wniosków przygotowywanych przez Kierowników Projektów o rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także projektów umów w zakresie ich zgodności z przepisami dotyczącymi rozliczeń finansowych,
  • koordynowanie i weryfikowanie poprawności danych wprowadzanych do wewnętrznych baz danych oraz prowadzenie rejestru faktur oraz rejestru umów podprogowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym i/lub profilu pokrewnym i/lub profilu administracyjnym, lub szkoła wyższa bez wymaganego profilu i studia podyplomowe w ww. kierunku,
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 5 lat doświadczenia w pracy związanej z wydatkowaniem środków pieniężnych w komórkach finansowo-księgowych,
  • dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność rozwiązania problemów
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • biegła obsługa MS Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie MS Office Excel na poziomie zaawansowanym.