Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1797 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 47372

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • inicjowanie i opracowywanie projektów założeń i kierunków działań w ramach polityki rynku pracy, na rzecz określonych grup, takich jak ludzie młodzi, osoby defaworyzowane, napotykające na specyficzne trudności na rynku pracy,
  • prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i realizacją dokumentów programowych, takich jak „Plan realizacji Gwarancji dla młodzieży w Polsce”, współpraca z jednostkami organizacyjnymi MRPiPS, innych ministerstw w Polsce i Komisji Europejskiej,
  • sporządzanie projektów stanowisk MRPiPS w zakresie prowadzonej polityki rynku pracy w odniesieniu do określonych grup,
  • opracowywanie projektów tez i wkładów do wystąpień publicznych w zakresie polityki rynku pracy,
  • reprezentowanie MRPiPS w pracach międzyresortowych, gremiów Komisji Europejskiej i organizacji międzynarodowych, w zakresie zagadnień dotyczących rynku pracy,
  • uczestniczenie w posiedzeniach komisji sejmowych oraz gremiach krajowych i zagranicznych ustalających kierunki rozwoju rynku pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w tematyce rynku pracy, zatrudnienia
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2)
  • Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • Znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju
  • Wiedza z zakresu polityki zatrudnienia i rynku pracy
  • Wiedza nt. strategii społeczno-gospodarczej UE
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty