Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1680 dni temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 53674

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner.
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

Zakres zadań

  • Realizowanie spraw z zakresu sporządzania, opracowywania graficznego oraz edytorskiego materiałów, w celu realizacji działań edukacyjno-promocyjnych Ministerstwa takich jak: broszury, plakaty, roll’upy, infografiki, prezentacje dla akcji promocyjnych i wizerunkowych, elementy graficzne na potrzeby Internetu (stron internetowych i mediów społecznościowych MF). Analizowanie i opiniowanie materiałów tego typu opracowywane przez podmioty zewnętrzne.
  • Koordynowanie spraw związanych z prawidłowym stosowaniem systemu identyfikacji wizualnej Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej (KAS).
  • Opiniowanie materiałów pod kątem prawidłowego oznakowania w systemie identyfikacji wizualnej.
  • Inicjowanie i realizowanie zadań związanych z komunikacją zewnętrzną w zakresie kreowania, pozyskiwania, redagowania i dystrybucji informacji, w celu zapewnienia jej sprawnego przepływu w resorcie i na zewnątrz.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze projektowania i grafiki komputerowej z użyciem programów graficznych
  • Znajomość programów graficznych (Illustrator, Photoshop, InDesign)
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność redagowania tekstów
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie grafiki komputerowej i DTP
  • Znajomość zasad Public Relations, w tym ePR w administracji publicznej i działania mediów społecznościowych
  • Wiedza z zakresu budżetu państwa, finansów publicznych
 

Podobne oferty