Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1647 dni temu
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 55849

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca na wysokości do 1-3 metrów, praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • księgowanie dokumentów dotyczących wydatków budżetowych z różnych źródeł finansowania tj. m.in. rezerw celowych, finansowych lub współfinansowanych ze środków europejskich oraz innych źródeł zagranicznych, w układzie tradycyjnym i zadaniowym
  • księgowanie w systemie finansowo-księgowym zobowiązań i wyciągów banowych,
  • księgowanie zaangażowania wydatków budżetowych na podstawie otrzymania od wydziałów merytorycznych comiesięcznych informacji,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych ( miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych) w ujęciu tradycyjnym klasyfikacji budżetowej oraz ujęciu zadaniowym w oparciu o wytyczne Ministra Finansów oraz wprowadzanie do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa " TREZOR" danych dotyczących sprawozdań,
  • sporządzanie informacji, zestawień, specyfikacji wydatków budżetowych, na podstawie ewidencji ksiegowej,
  • uzgadnianie sald kont księgowych dotyczących wydatków budżetowych oraz sald rozrachunków publicznoprawnych,
  • uczestniczenie w tworzeniu wewnętrznych procedur oraz koncepcji realizowanych zadań zasad dotyczących zasad prowadzenie rachunkowości jednostki,
  • przygotowywanie dokumentów księgowych do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości budżetowej
  • bardzo dobra znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o podatku od towarów i usług oraz aktów wykonawczych
  • umiejętność: stosowania prawa w praktyce, organizacji pracy własnej, analitycznego myślenia,
  • komunikatywność, znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office),
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość: ustawy o Policji w zakresie dotyczącym organizacji Policji
 

Podobne oferty