Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 60954
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z nawiązaniem, trwaniem, zmianą i ustaniem stosunków pracy oraz innych wynikających ze stosunku pracy, w tym ustalanie składników wynagrodzenia i innych świadczeń płacowych, wystawianie świadectw pracy, realizowanie zadań pracodawcy w zakresie medycyny pracy i ubezpieczeń społecznych, ewidencjonowanie czasu pracy i absencji na podstawie list obecności pracowników, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw emerytalno-rentowych w zakresie współdziałania w przygotowywaniu dokumentacji, oraz związanych z udzielaniem przez pracodawcę zgody na dodatkowe zatrudnienie
- Obsługa modułu kadrowo-płacowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspierającego Zarządzanie Zasobami (ZSIWZZ) w zakresie rejestrowania nieobecności pracowników w celu ustalenia uprawnień pracowniczych i zapewnienia kompletnej informacji
- Przygotowywanie notatek kadrowych, zaświadczeń dotyczących zatrudnienia lub przebiegu służby, opinii i analiz w zakresie obowiązków i uprawnień stron stosunków pracy i stosunków służbowych, projektów decyzji i rozstrzygnięć dotyczących prowadzonych spraw, sprawozdań, wykazów (udzielonych kar, zgód na dodatkowe zatrudnienie lub zajęcia zarobkowe i innych), a także komunikatów i powiadomień w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej
- Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji, wyjaśnień w sprawach związanych ze stosunkiem pracy
- Załatwianie spraw ze stosunków pracy byłych pracowników KPRM i b. Urzędu Rady Ministrów (URM) oraz ze stosunków służbowych osób w przeszłości realizujących zadania lub pełniących służbę w KPRM i b. URM
- Przekazywanie do ZUS, za pomocą programu „Płatnik”, dokumentów ubezpieczeniowych pracowników i członków ich rodzin oraz zmian danych osób ubezpieczonych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej
- Posiadanie wiedzy w zakresie prawa pracy i pragmatyk służbowych (służba cywilna, żołnierze, funkcjonariusze)
- Znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych
- Znajomość przepisów dot. dostępu do informacji publicznej
- Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
- Ukończone przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych
- Ukończone przeszkolenie w zakresie udostępniania informacji publicznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1