Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1516 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 61178

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca związana jest z krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • Prowadzenie bieżących i doraźnych przeglądów, analiz i rekomendacji dotyczących przedsięwzięć portfela oraz prowadzenie instruktaży, szkoleń, przedstawianie rekomendacji
  • Współpraca w przygotowywaniu analiz, opracowań, raportów, rekomendacji, prezentacji, zestawień i notatek dotyczących przedsięwzięć portfela
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych oraz przygotowywanie i opiniowanie innych dokumentów regulujących funkcjonowanie komitetów/zespołów grup roboczych
  • Współpraca m.in. z podmiotami odpowiedzialnymi za planowanie strategiczne i monitoring strategiczny oraz podmiotami odpowiedzialnymi za wdrażanie kultury projektowej
  • Współpraca przy tworzeniu baz danych i zestawień oraz prowadzeniu szkoleń i instruktaży w celu organizacji sprawnego systemu zarządzania wiedzą w administracji centralnej
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Rządowego Biura Monitorowania Projektów
  • Administrowanie systemem teleinformatycznym do zarządzania i monitorowania projektów, poprzez m.in. zarządzanie uprawnieniami, nadawaniem dostępu, a także stanowienie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników systemu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi prawnej
  • Ukończone szkolenie z zakresu metodyki zarządzania projektami, programami lub portfelami
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej w szczególności znajomość przepisów ustawy o Radzie Ministrów, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • Wiedza z zakresu analizy projektów, programów i portfeli
  • Wiedza z zakresu zarządzania projektami, programami lub portfelami
  • Kompetencje: komunikacja, negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, orientacja na klienta/interesanta, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania projektami
  • Ukończone przeszkolenie z obsługi systemu teleinformatycznego do zarządzania portfelem projektów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość przepisów ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju
  • Wiedza z zakresu aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju, ze szczególnym uwzględnieniem inicjatyw realizowanych przez administrację rządową w ramach Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju do roku 2020 (z perspektywą do 2030 r.)
  • Wiedza z zakresu administrowania systemami teleinformatycznymi przeznaczonymi do zarządzania portfelami, programami i projektami
  • Umiejętność współpracy w dużych grupach projektowych
 

Podobne oferty