Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1519 dni temu
Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 60464

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób niepełnosprawnych (na parterze - 2 szt., na I piętrze - 2 szt.)
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony pl. Trzech Krzyży przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Zakres zadań

  • Zadanie 1: Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym m.in.: • opracowywanie oraz opiniowanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym, • sporządzanie odpowiedzi na skargi w postępowaniu sądowoadministracyjnym, • opiniowanie projektów rozstrzygnięć wydawanych w toku procedury odwoławczej, • prowadzenie procedury odwoławczej, • przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji.
  • Zadanie 2: Monitorowanie stanu prawnego i orzecznictwa oraz standardów/ rekomendacji/ wytycznych/ opinii, etc.: • analizowanie aktualnego stanu prawnego, orzecznictwa i poglądów doktryny/standardów/ rekomendacji/wytycznych/opinii, • analizowanie planowanych zmian prawnych, • tworzenie bazy wiedzy, • przekazywanie informacji zainteresowanym, • monitorowanie baz, • zgłaszanie propozycji przepisów krajowych do oceny i notyfikacji do instytucji Unii Europejskiej.
  • Zadanie 3: Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego, w tym m.in.: • zgłaszanie propozycji do wykazów prac legislacyjnych prowadzonych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, • opracowywanie projektów aktów prawnych i/lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych inicjowanych poza Ministerstwem lub ich części, • opracowywanie projektów aktów prawnych i/lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo.
  • Zadanie 4: Przeprowadzanie kontroli/wizyt monitoringowych/wizji lokalnych: • przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/wybór próby do kontroli), • przeprowadzanie kontroli systemowych/projektów/resortowych lub innych kontroli, • przeprowadzanie/weryfikowanie kontroli krzyżowych, • nadzorowanie kontroli zlecanych podmiotom zewnętrznym, • przeprowadzanie kontroli w instytucjach zarządzających lub instytucjach im podległych, • koordynowanie procesu przeprowadzania kontroli, • sporządzanie sprawozdań/informacji pokontrolnych/projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, • rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych, • sporządzanie zaleceń pokontrolnych/rekomendacji/propozycji działań naprawczych, • monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji, • ewidencjonowanie/rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli, • przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych.
  • Zadanie 5: Prowadzenie analiz, w tym m.in.: • formułowanie założeń oraz analizowanie i proponowanie zmian w już realizowanych badaniach, • identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc., • gromadzenie danych/zamawianie ekspertyz, • zestawianie, wizualizacja danych (np.: tabele, wykresy, mapy, kartogramy, etc.), • formułowanie raportu/rekomendacji/informacji.
  • Zadanie 6: Planowanie i przygotowywanie badania (np. m.in.: ewaluacyjnego, społecznego, etc.): • opracowywanie koncepcji badania, • przygotowywanie Szczegółowego Opisu Zadania, • przeprowadzanie konsultacji (wewnętrznych i zewnętrznych).

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie: minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub spraw związanych udzielaniem pomocy publicznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • znajomość procedury legislacyjnej oraz zasad techniki prawodawczej
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych
  • znajomość ustawy o wspieraniu nowych inwestycji
  • znajomość zasad udzielania pomocy publicznej
  • rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty