Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową
- brak windy
- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Zakres zadań
- Przygotowywanie projektów podziału przyznanych limitów budżetowych na poszczególne archiwa państwowe zgodnie z przyjętymi przez NDAP kierunkami rozwoju, programami i strategiami.
- Przygotowywanie zestawień w zakresie zmian w planach finansowych. Przygotowywanie projektów decyzji budżetowych w zakresie dysponenta II stopnia. Weryfikacja wniosków o zmianę planu finansowego nadesłanych przez archiwa państwowe pod względem formalnym i zgodności z prowadzoną gospodarką finansową. Formułowanie wniosków o zmianę planu finansowego w zakresie sieci archiwalnej do dysponenta wyższego stopnia.
- Przygotowywanie wkładów do sprawozdań w zakresie działania komórki organizacyjnej.
- Opracowywanie dokumentów w zakresie wieloletnich planów finansowych w zakresie działania komórki organizacyjnej na podstawie danych z sieci.
- Przygotowywanie dokumentów w zakresie norm, wytycznych, procedur w zakresie zadań komórki organizacyjnej. Opiniowanie dokumentów procedowanych przez inne komórki organizacyjne oraz dokumentów zewnętrznych w zakresie działania komórki organizacyjnej.
- Analiza danych oraz sprawozdań przedstawianych przez archiwa państwowe w celu prowadzenia właściwego nadzoru w zakresie kontroli wydatkowania środków i kontroli zarządczej. Przygotowywanie materiałów dla potrzeb instytucji kontrolnych i innych organów w zakresie działania komórki organizacyjnej.
- Prowadzenie planowania w systemach Trezor i SOK na poziomie dysponenta II stopnia. Analiza danych w oparciu o system finansowo-księgowy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie planowania, ewidencji lub sprawozdawczości w jednostce sektora finansów publicznych.
- Przeszkolenie w zakresie gospodarki finansowej, planowania i sprawozdawczości w jednostce sektora finansów publicznych.
- Znajomość zasad ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel.
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej – zagadnienia podstawowe.
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Umiejętność formułowania wniosków i argumentacji przedstawionych analiz.
- Umiejętność analizy danych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w kontroli zarządczej
- Przeszkolenie w zakresie analizy ryzyk
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Znajomość zagadnień z obszaru inwestycji i remontów
- Znajomość narzędzi w zakresie ewidencji i planowania