Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1209 dni temu
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 72366

Warunki pracy

Warunki pracy:


- praca biurowa w siedzibie urzędu


- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową


- brak windy


- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku


- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami


- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres zadań

  • Przygotowywanie projektów podziału przyznanych limitów budżetowych na poszczególne archiwa państwowe zgodnie z przyjętymi przez NDAP kierunkami rozwoju, programami i strategiami.
  • Przygotowywanie zestawień w zakresie zmian w planach finansowych. Przygotowywanie projektów decyzji budżetowych w zakresie dysponenta II stopnia. Weryfikacja wniosków o zmianę planu finansowego nadesłanych przez archiwa państwowe pod względem formalnym i zgodności z prowadzoną gospodarką finansową. Formułowanie wniosków o zmianę planu finansowego w zakresie sieci archiwalnej do dysponenta wyższego stopnia.
  • Przygotowywanie wkładów do sprawozdań w zakresie działania komórki organizacyjnej.
  • Opracowywanie dokumentów w zakresie wieloletnich planów finansowych w zakresie działania komórki organizacyjnej na podstawie danych z sieci.
  • Przygotowywanie dokumentów w zakresie norm, wytycznych, procedur w zakresie zadań komórki organizacyjnej. Opiniowanie dokumentów procedowanych przez inne komórki organizacyjne oraz dokumentów zewnętrznych w zakresie działania komórki organizacyjnej.
  • Analiza danych oraz sprawozdań przedstawianych przez archiwa państwowe w celu prowadzenia właściwego nadzoru w zakresie kontroli wydatkowania środków i kontroli zarządczej. Przygotowywanie materiałów dla potrzeb instytucji kontrolnych i innych organów w zakresie działania komórki organizacyjnej.
  • Prowadzenie planowania w systemach Trezor i SOK na poziomie dysponenta II stopnia. Analiza danych w oparciu o system finansowo-księgowy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie planowania, ewidencji lub sprawozdawczości w jednostce sektora finansów publicznych.
  • Przeszkolenie w zakresie gospodarki finansowej, planowania i sprawozdawczości w jednostce sektora finansów publicznych.
  • Znajomość zasad ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel.
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej – zagadnienia podstawowe.
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Umiejętność formułowania wniosków i argumentacji przedstawionych analiz.
  • Umiejętność analizy danych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w kontroli zarządczej
  • Przeszkolenie w zakresie analizy ryzyk
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • Znajomość zagadnień z obszaru inwestycji i remontów
  • Znajomość narzędzi w zakresie ewidencji i planowania
 

Podobne oferty